„2go“ lauko ekranų tinklas Šiauliuose – modernaus miesto dalis

    Reklama publikuota: 2023-09-18
    svg svg

    Šurmuliuojančio miesto gatvėse stovintys lauko ekranai jau yra tapę technologijų ir modernios bei dinamiškos reklamos sinonimu. Ryškiais vaizdais miesto kraštovaizdį apšviečiantys lauko ekranai patraukia dėmesį ir siunčia gerai matomą žinutę. Šios skaitmeninės drobės yra vieta įdomiai ir įsimintinai reklamai – produktai, paslaugos, naujų prekės ženklų pristatymai, socialinė ir kita reklama – lauko ekranai suteikia galimybę įgyvendinti efektyvią reklamos kampaniją. Reklama lauko ekranuose, kuriuos siūlo „2go“ lauko ekranų tinklas Šiauliuose, ketvirtajame pagal gyventojų skaičių Lietuvos mieste, garantuoja didelį matomumą ir plačią auditoriją.

    LED lauko ekranai mieste – galimybė pasiekti didelę auditoriją

    Ryškūs LED lauko ekranai mieste tikrai nestebina – tai mūsų akiai įprastas vaizdas. Dinamiškos ir kūrybiškos reklamos juose patraukia dėmesį, kai keliaujame iš darbo ar į jį, važiuojame pramogauti, lankomės prekybos centruose, nuobodžiaujame laukdami žalio šviesoforo signalo ar einame pasivaikščioti. Daugelio tyrimų duomenimis, lauko reklama yra viena labiausiai pasitikėjimą tarp vartotojų keliančių reklamos priemonių. Gali kilti klausimas, kodėl taip yra – tai iš tiesų lemia galybė priežasčių.

    Visų pirma, lauko reklama, įskaitant ir kokybiškus LED lauko ekranus, neerzina arba erzina mažiau, nei, pavyzdžiui, iššokančios reklamos interneto puslapiuose. Lauko ekranai organiškai įsilieja į miesto kraštovaizdį, nes vietos jiems yra parenkamos tikrai neatsitiktinai – atsižvelgiama ne tik į matomumą ir tai, ar lauko ekranas stovės ten, kur gausus vartotojų skaičius, tačiau ir aplink esančią aplinką; siekiama, kad LED ekranas papildytų miesto erdvės vaizdą, o ne sudarytų nereikalingą informacijos „triukšmą“. Taip pat lauko ekranai nesibrauna į asmeninę vartotojų erdvę ir nenutraukia veiklos, kaip kad atsitinka televizijos ar reklamos internete atveju, kai žiūrimą serialą ar skaitomą straipsnį nutraukia reklama. Į lauko ekraną mūsų žvilgsnis krypsta užsiimant kasdiene veikla – važiuojant, einant, pramogaujant – o nepastebėti ryškių ir įtraukiančių vaizdų neįmanoma. „Magna Global“ duomenimis, net 71% vartotojų mano, kad lauko reklama labiau patraukia dėmesį, nei reklama internete.

    Antra, lauko reklama pasitikėjimą tarp vartotojų yra užsitarnavusi per ilgus gyvavimo metus – tai tradicinė reklamos priemonė, išlaikiusi laiko išbandymą. Kasdien, matomose vietose stovinčiuose lauko ekranuose transliuojama reklama ne tik suteikia progą didinti prekės ženklo matomumą ir palikti įsimintiną įspūdį, tačiau tuo pačiu įpareigoja kurti kokybišką ir patrauklią reklamą, nes lauko ekranai – tai miesto erdvių dalis.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „2go“ lauko ekranai Šiauliuose

    Šiaulių mieste gyvena daugiau nei 100 000 nuolatinių gyventojų, tai Šiaurės Lietuvos centras, svečius iš kitų Lietuvos miestų ir užsienio pritraukiantis įvairiais lankytinais objektais – čia yra „Aušros“ muziejus, „Rūtos“ šokolado muziejus, Šv. Apaštalų Petro ir Pauliaus katedra, Saulės laikrodžio aikštė, žymusis Šiaulių bulvaras ir daug kitų žmonių pamėgtų vietų, o netoli – visame pasaulyje garsus Kryžių kalnas. Reklama lauko ekranuose Šiauliuose patrauks ne tik šiauliečių, tačiau ir miesto svečių dėmesį, taigi lauko ekranai gali būti naudojami įvairiems reklamos kampanijos tikslams įgyvendinti – tiek norint pasiekti tikslinę lokalią, tiek platesnę auditoriją.

    Lauko ekranas „Didžiausia sankryža“, kaip ir sufleruoja jo pavadinimas, įrengtas didžiulėje, net iš 14 eismo juostų sudarytoje, Dubijos ir Žemaitės gatvių sankryžoje, kurioje vidutiniškai pravažiuoja 457 000 transporto priemonių per savaitę. Tai didžiulis vartotojų, tarp kurių tikrai atsiras potencialių reklamuojamų produktų ar paslaugų klientų, skaičius. Dėmesį patrauks ir aukšta lauko ekrano vaizdo raiška bei paties ekrano dydis – net 32 kvadratiniai metrai. Aplink sankryžą, kurioje nuolat vyksta intensyvus eismas, įsikūrę viešbučiai, parduotuvė, netoliese – įvairias paslaugas teikiančios vietos, Botanikos sodas.

    Šio aukštos kokybės lauko ekrano pliusai yra ne tik didelis matomumas, tačiau ir tvarumas. Dubijos ir Žemaitės gatvių sankirtoje stovintis LED ekranas yra ekologiškas – jis elektros energijai užtikrinti naudoja saulės baterijas. Draugiški aplinkai sprendimai – mažas, bet svarbus žingsnis tvaraus vartojimo link, o reklama tokiame ekrane siunčia žinutę apie atsakingus verslo pasirinkimus.

    Lauko ekranas „Rūta“ stovi Tilžės ir Vytauto gatvių sankryžoje, šalia „Rūtos“ šokolado muziejaus. Lauko ekranas pačiame miesto centre – tai puiki galimybė patraukti šiauliečių ir miesto svečių dėmesį. Dėl strategiškai parinktos lauko ekrano vietos, vidutinis kontaktų skaičius siekia 445 000 per savaitę. Tokia ekrano vieta užtikrina, kad transliuojamą reklamą mato ne tik nuolat pro centrą keliaujantys Šiaulių miesto gyventojai, tačiau ir lankytinų objektų nepraleidžiantys miesto svečiai iš kitų Lietuvos vietų ir turistai iš užsienio šalių. Miestų senamiesčiuose ir centruose ekranų dažniau būna mažiau, todėl jie sudaro galimybę išsiskirti ir būti pastebėtiems.

    „2go“ lauko ekranų tinklas siūlo daugybę modernių ir aukščiausios kokybės LED lauko ekranų įvairiuose Lietuvos miestuose ir Latvijos sostinėje Rygoje. Tai matomiausios vietos, kokybiška reklama ir daugiau nei 18 milijonų kontaktų per savaitę.

    „2go“ lauko ekranai Šiauliuose https://www.2go.lt/ekranai/siauliai

    „2go“ lauko ekranai Šiauliuose – kontaktai https://www.2go.lt/kontaktai/siauliai

    „2go“ lauko ekranai Šiauliuose – kainos https://www.2go.lt/kainos#siauliai

    LED lauko ekranas Šiauliuose „Didžiausia sankryža“ https://www.2go.lt/ekranai/siauliai/ekranas-didziausia-sankryza.html

    LED lauko ekranas Šiauliuose „Centras / Rūta“ https://www.2go.lt/ekranai/siauliai/ekranas-centras-ruta.html

    „2go“ lauko ekranų tinklas https://www.2go.lt/

    Daugiau apie „2go“ lauko ekranų tinklą https://www.2go.lt/apie-2go-ekranus

    LED lauko ekranai Vilniuje https://www.2go.lt/ekranai/vilnius

    LED lauko ekranai Kaune https://www.2go.lt/ekranai/kaunas

    LED lauko ekranai Klaipėdoje https://www.2go.lt/ekranai/klaipeda

    LED lauko ekranai Marijampolėje https://www.2go.lt/ekranai/marijampole

    LED lauko ekranai Alytuje https://www.2go.lt/ekranai/alytus

    LED lauko ekranai Mažeikiuose https://www.2go.lt/ekranai/mazeikiai

    LED lauko ekranai Joniškyje https://www.2go.lt/ekranai/joniskis

    LED lauko ekranai Rygoje https://www.2go.lt/ekranai/ryga

    „2go“ LED lauko ekranai – kainos https://www.2go.lt/kainos

    „2go“ LED lauko ekranai – kontaktai https://www.2go.lt/kontaktai

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    15:02
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    05:45
    TV3 ir LNK auga koja kojon: verslai demonstruoja atsparumą nežinomybei Premium 1

    Televizijos nupūtė vasaros karštį: rudenį pasitinka atnaujintais laidų tinkleliais ir viliasi auditorijos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    „2go“ lauko ekranų tinklas Šiauliuose – modernaus miesto dalis Verslo tribūna

    Šurmuliuojančio miesto gatvėse stovintys lauko ekranai jau yra tapę technologijų ir modernios bei dinamiškos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu Premium

    Veiksmo filmų žvaigždė Arnoldas Schwarzeneggeris tapo naujuoju „Lidl“ namų apyvokos prekių ženklo „Parkside“...

    Rinkodara
    2023.09.16
    Logotipai, jų kūrimas ir verslo identitetas Verslo tribūna

    Mūsų kasdienybė, net jei kartais to nepastebime, yra apsupta įvairiausių logotipų. Juos matome televizoriaus,...

    Rinkodara
    2023.09.15
    „Iki“ nauju ženklu apjungs autonomines parduotuves, planų turi ir „Rimi“ Premium

    Prekybos tinklas „Iki“ atidarė penktą autonominę „Iki Go“ parduotuvę. Tai naujas prekių ženklas, palaipsniui...

    Prekyba
    2023.09.15
    Raudona linija medicinos ir grožio klinikoms: draugiškų patikrinimų laikas baigėsi Premium

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų,...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Su nauju vardu ir ambicinga vizija – apie pasaulį be reklaminių šiukšlių Premium

    Daugiau nei 12 m. veikianti kūrybinė agentūra „Ezco“ keičia pavadinimą ir tampa UAB „Dear Problem“ (prekės...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Šiaulių arena rudens sezoną pasitinka su nauju veidu

    „Naujas sezonas. Naujas veidas. Naujos galimybės“, – tokia žinute būsimą etapą pasitinka naujasis Šiaulių...

    Rinkodara
    2023.09.12
    „Crustum“ istorija: taikinyje atsidūrė bemaž 15 m. naudotas prekių ženklas Premium

    UAB „Gustum“, valdanti kepyklėlių-kavinių „Crustum“ tinklą, apgynė teises į savo prekių ženklą, kurį bandyta...

    Rinkodara
    2023.09.11
    Prieš 5 m. kartu įkūrė komunikacijos agentūrą, dabar suka skirtingais keliais Premium

    Vietą po saulę bandys išsikovoti dar dvi butikinės komunikacijos agentūros Lietuvoje, jas kuria skirtingais...

    Rinkodara
    2023.09.10
    Naująjį sezoną „Žalgiris“ pradeda su atnaujintu prekės ženklu 10

    Kauno „Žalgiris“ sezoną pasitinka su vizualiniais pokyčiais – atnaujino 1998 m. kurtą ir po kelių metų...

    Rinkodara
    2023.09.09
    „Diginet LTU“: rekordinis ir pelningumas, ir dividendai Premium 3

    UAB „Diginet LTU“, didžiausia skelbimų portalų grupė Lietuvoje, pajamas per finansinius metus, pasibaigusius...

    Prekyba
    2023.09.08
    R. Šapalas. Rankinis stabdis įmonės augimui

    Bendrovės „Brand Finance“ atliktas tyrimas parodė, kad yra stipri koreliacija tarp asmeninės generalinio...

    Nuomonės
    2023.09.08
    Reklamos priekabos – galimybė pasiekti tikslinį vartotoją bet kur ir bet kada Verslo tribūna

    Nei viena kita reklamos medija negali fiziškai atsidurti toje vietoje, kur gyvena, dirba ir pramogauja...

    Rinkodara
    2023.09.08
    Lietuvos automobilių kelių direkcija turi naują komunikacijos vadovę 2

    Rugsėjo 4 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus...

    Rinkodara
    2023.09.06
    D. Taučkėlaitė jungiasi prie „Swedbank“ komunikacijos komandos

    Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi Daiva Taučkėlaitė, ji eis „Swedbank“ Lietuvoje atstovės...

    Rinkodara
    2023.09.06

    Verslo žinių pasiūlymai