Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu

Su šūkiu „You got this“ (liet. „Tu gali tai padaryti“) „Terminatoriaus“ žvaigždė pasirodė televizijos ir socialinės žiniasklaidos reklamose, skirtose asortimentui, kurį sudaro įvairūs „pasidaryk pats“ ir namų priežiūros įrankiai – iš viso apie 800 prekių.
„Lidl“ komandos vertinimu, A. Schwarzeneggeris puikiai dera su „Parkside“ asortimento produktais, nes reklamos veidą ir produktus sieja tokios vertės kaip „stiprybė, ambicijos, praktiškumas ir kietas požiūris“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai