Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu

Veiksmo filmų žvaigždė Arnoldas Schwarzeneggeris tapo naujuoju Lidl namų apyvokos prekių ženklo Parkside veidu keliose Europos šalyse. Ši reklama TV ekranuose sukasi ir Lietuvoje, tačiau gerokai ryškiau dominuoja lietuviška tema močiutė ir senelis, tapę naujausios kampanijos herojais.
Su šūkiu You got this (liet. Tu gali tai padaryti) Terminatoriaus žvaigždė pasirodė televizijos ir socialinės žiniasklaidos reklamose, skirtose asortimentui, kurį sudaro įvairūs pasidaryk pats ir namų priežiūros įrankiai iš viso apie 800 pr ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti