2023-09-16 18:02

Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu

Reklamos stop kadras.
Reklamos stop kadras.
Veiksmo filmų žvaigždė Arnoldas Schwarzeneggeris tapo naujuoju „Lidl“ namų apyvokos prekių ženklo „Parkside“ veidu keliose Europos šalyse. Ši reklama TV ekranuose sukasi ir Lietuvoje, tačiau gerokai ryškiau dominuoja lietuviška tema – močiutė ir senelis, tapę naujausios kampanijos herojais.

Su šūkiu „You got this“ (liet. „Tu gali tai padaryti“) „Terminatoriaus“ žvaigždė pasirodė televizijos ir socialinės žiniasklaidos reklamose, skirtose asortimentui, kurį sudaro įvairūs „pasidaryk pats“ ir namų priežiūros įrankiai – iš viso apie 800 prekių.

„Lidl“ komandos vertinimu, A. Schwarzeneggeris puikiai dera su „Parkside“ asortimento produktais, nes reklamos veidą ir produktus sieja tokios vertės kaip „stiprybė, ambicijos, praktiškumas ir kietas požiūris“.

52795
130817
52791