„Baltic Brands“: prekių ženklų reitingai ir vartotojų pokyčiai
Šių metų „Baltic Brands“ studija analizuoja visuomenės nuomonę apie dirbtinį intelektą, produktyvumą, tvarumą, nuostatų ir gyvenimo būdo pokyčius.
„Šiais metais pirmą kartą vertinome ir prekės ženklų drąsą, jų netipinį požiūrį į komunikaciją. Taip pat tyrėme žmonių įsitraukimą į įvairias bendruomenes ir interesų grupes“, – sako Dovilė Dovidavičiūtė, reklamos agentūros „Sons & Daughters“, kuri Lietuvoje kuruoja šį tyrimą, vadovė.
Išsamūs reitingai ir visų kategorijų nugalėtojai kiekvienoje Baltijos šalyje, o taip pat bendrame Baltijos šalių reitinge bus paskelbti rugsėjo 22 d. Taline, „Baltic Brands“ apdovanojimų ceremonijos metu.
Dabar tyrėjai skelbia finalininkus (abėcėlės tvarka):
- greičiausiai augančiais prekės ženklais Lietuvos žmonės išrinko „Apple“, „Elektrum“, „Enefit“, „Maximą“, „Senukus“.
- draugiškiausiais gamtai prekės ženklai – „Auga“, IKEA, „Vinted“, „Zewa“, „Žalia Giria“.
- mylimiausiais žiniasklaidos ženklais yra „Delfi“, LNK, „Lrt.lt“, M-1 ir TV3.
- labiausiai socialiai atsakingais pripažinti „Auga“, IKEA, „Lidl“, „Maxima“ ir „Vinted“.
- „Pergalė“, „Džiugas“, „Nykštukas“, „Pols“ ir „Vytautas“ tapo mylimiausiais vietos gamintojų ženklais.
- drąsiausiais prekės ženklais Lietuvoje laikomi „Apple“, „Barbora“, „Chazz“, „Lidl“ ir „Makalius“.
- absoliučiai mylimiausių prekės ženklų penketuke atsidūrė „Lidl“, „Maxima“, Swedbank“, „Tele 2“ ir „Telia“.
Šiemet „Baltic Brands“ studija buvo atlikta su tyrimų bendrove „Norstat“. Tyrimo metu buvo apklausti daugiau nei 3.000 respondentų.