Renginių ir bilietų valdymo startuolis „Eventon“ šiemet planuoja augti dvigubai

„Jei ne pandemija, progresas būtų buvęs kur kas spartesnis, tačiau sunkiausia jau praeityje ir dabar matome išties šviesią perspektyvą“, – išplatintame pranešime teigia Tomas Daukša, „Eventon“ įkūrėjas ir vadovas.
Anot T. Daukšos, praėjusiais metais „Eventon“ dar tik atsigavinėjo po COVID-19 sukeltos sumaišties renginių sektoriuje.
„Geresnių rezultatų norisi greičiau, tačiau, žinodami visas aplinkybes, džiaugiamės praėjusius metus baigę pelningai“, – tvirtina T. Daukša.
Šiuo metu „Eventon“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 170 registruotų verslo klientų. Tarp jų – tiek viešojo (VMI), tiek ir privačiojo sektoriaus įvairaus dydžio organizacijos, tokios kaip „Linas Agro“, „Autobrava“, „Placer.lt“ ir kt.
„Eventon“ skelbia, kad jo klientai, pasinaudodami platforma, suorganizavo iš viso daugiau nei 1.000 įvairaus pobūdžio ir dydžio mokamų ir nemokamų renginių, kuriuose dalyvavo daugiau nei 90.000 žmonių.