Prekių ženklai, kuriuos atpažįsta reklamose

Spontaniškai, be priminimo didžioji dalis respondentų įsiminė šių prekių ženklų kalėdines reklamas: Tele2 (34%), Telia (30%), Maxima (14%) ir Lidl (11%). Tyrimu taip pat buvo siekiama išsiaiškinti, ar kalėdinės reklamos buvo atpažįstamos bei priskiriamos atitinkamam prekių ženklui.
Pasak Daliaus Dulevičiaus, žiniasklaidos planavimo agentūros MindShare Lietuva klientų aptarnavimo vadovo, tai, jog spontaniškai (be jokio priminimo) didžioji dalis respondentų minėjo Tele2, Telia, Maximos ir Lidl reklamas, nestebina, nes m ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti