2023-01-29 13:03

Prekių ženklai, kuriuos atpažįsta reklamose

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Spontaniškai, be priminimo didžioji dalis respondentų įsiminė šių prekių ženklų kalėdines reklamas: „Tele2“ (34%), „Telia“ (30%), „Maxima“ (14%) ir „Lidl“ (11%).  Tyrimu taip pat buvo siekiama išsiaiškinti, ar kalėdinės reklamos buvo atpažįstamos bei priskiriamos atitinkamam prekių ženklui.

Pasak Daliaus Dulevičiaus, žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ klientų aptarnavimo vadovo, tai, jog spontaniškai (be jokio priminimo) didžioji dalis respondentų minėjo „Tele2“, „Telia“, „Maximos“ ir „Lidl“ reklamas, nestebina, nes minėti prekių ženklai buvo vieni aktyviausių televizijos eteryje šventiniu metu.

Iš viso apklausoje respondentai paminėjo daugiau nei 80 skirtingų prekių ženklų, o „MindShare Lietuva“ kalėdinių periodo reklamos tyrė jau trečius metus.

52795
130817
52791