Prekių ženklai, kuriuos atpažįsta reklamose
Pasak Daliaus Dulevičiaus, žiniasklaidos planavimo agentūros „MindShare Lietuva“ klientų aptarnavimo vadovo, tai, jog spontaniškai (be jokio priminimo) didžioji dalis respondentų minėjo „Tele2“, „Telia“, „Maximos“ ir „Lidl“ reklamas, nestebina, nes minėti prekių ženklai buvo vieni aktyviausių televizijos eteryje šventiniu metu.
Iš viso apklausoje respondentai paminėjo daugiau nei 80 skirtingų prekių ženklų, o „MindShare Lietuva“ kalėdinių periodo reklamos tyrė jau trečius metus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai