2022-12-11 20:30

Verslas „Google“ paieškoje: žiniasklaida, karas, kinas ir elektra

VŽ koliažas (VŽ, „Scanpix“ nuotr.).
VŽ koliažas (VŽ, „Scanpix“ nuotr.).
Rusijos pradėtas karas Ukrainoje gerokai pakoregavo mūsų gyvenimus, elgseną ir tai, ko dažniausiai ieškome internete, – ką vedame į „Google“ paieškos langelį. Pirmą kartą tarp populiariausių „Google“ paieškų verslo segmente – tiek daug žiniasklaidos prekių ženklų.

VŽ primena, kad „Google“ kasmet skelbia metų paieškų internete tendencijas („Year in Search“), kurios atspindi, kokie įvykiai, naujienos, aktualijos, asmenybės, filmai, serialai bei kiti dalykai per pastaruosius metus žmonėms buvo svarbiausi. 

Svarbu paminėti, kad šie sąrašai nėra TOP paieškos skirtingose šalyse ir segmentuose. Tai yra naujos paieškos, kurių nebuvo ankstesniais metais, o analizuojant užklausas atmetami nuolat pasikartojantys, visada aktualūs raktažodžiai ar bendrinės užklausos.

52795
130817
52791