2022-12-04 12:36

K. Kaikaris: į krizes žiūrime kaip į galimybę, net jei tai skamba tarsi klišė

Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dalijimosi automobiliais platforma „CityBee“ pristato kaupiamąją nuolaidų sistemą. Šiuo žingsniu tikimasi labiau išauginti klientų srautus ir jų naudojamų paslaugų dažnumą.

Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas, teigia, kad šios programos patys nevadina lojalumo, o labiau jo skatinimo ar tiesiog kaupiamųjų nuolaidų sistema.

„Tai yra savotiška mūsų naujoji kainodaros sistema. Įvedant ją, darėme plačias savo klientų apklausas, kvietėme į savo biurą pasikalbėti gyvai, norėjome išgirsti, kaip klientai mato mūsų paslaugą, ko jiems trūksta, ko jie tikisi. Turbūt nenustebinsiu, bet nuolaidų ir palankių kainų yra ieškoma, tad ir mes šokame šį traukinį“, – teigia K. Kaikaris.

52795
130817
52791