2022-09-20 22:49

„Lidl“ koziris – ironija ir humoras, „Swedbank“ – vaikai

VŽ koliažas, kadrai skirtingose reklamose.
VŽ koliažas, kadrai skirtingose reklamose.
Labiausiai Lietuvos gyventojams įsiminusi šios vasaros reklama – „Lidl“ klipas apie šeimyną, perkančią čeburekus paplūdimyje. O palankiausių vartotojų vertinimų sulaukė „Swedbank“ reklama, kurioje apie investavimą kalba vaikai.
  • Kontroversiškas ėjimas pasiteisino – būtent dėl savo aštresnių ir keistesnių aspektų „Lidl“ reklama ir buvo labiausiai įsiminusi šią vasarą.
  • Vaikų pasitelkimas „Swedbank“ reklamose nėra tik pigus triukas.
  • „Go3“ reklama yra sėkmės ir nesėkmės pavyzdys vienu metu.
  • Tarp nekalto ir aštraus humoro: kur galima paslysti.

Mindaugas Liaudenskis, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas, vertindamas labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuką ir pirmoje pozicijoje esantį „Lidl“, pabrėžia, kad prekybos tinklas šį kartą sužaidė paradoksaliu teiginiu, paneigdamas pats save.

52795
130817
52791