„Lidl“ koziris – ironija ir humoras, „Swedbank“ – vaikai

- Kontroversiškas ėjimas pasiteisino – būtent dėl savo aštresnių ir keistesnių aspektų „Lidl“ reklama ir buvo labiausiai įsiminusi šią vasarą.
- Vaikų pasitelkimas „Swedbank“ reklamose nėra tik pigus triukas.
- „Go3“ reklama yra sėkmės ir nesėkmės pavyzdys vienu metu.
- Tarp nekalto ir aštraus humoro: kur galima paslysti.
Mindaugas Liaudenskis, periodiškai reklamų tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ vadovas, vertindamas labiausiai įsiminusių reklamų dešimtuką ir pirmoje pozicijoje esantį „Lidl“, pabrėžia, kad prekybos tinklas šį kartą sužaidė paradoksaliu teiginiu, paneigdamas pats save.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai