2022-08-13 16:30

Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba, nuomone ar įžvalgomis. Tačiau aktyviau juose komunikuojantys susiduria su įvairiais iššūkiais, kurių, anot ekspertų, galima ir išvengti. Patyrę prekės ženklai didina išteklius komunikacijai socialiniuose tinkluose, nes tai vieta, kur galima priminti apie save klientui.
  • Socialiniais tinklais Lietuvoje pasitiki vos 9% interneto vartotojų.
  • 71% žmonių seka bent vieną prekės ženklo paskyrą, rodo tyrimas „Socialinių tinklų naudojimas Lietuvoje 2022“.
  • Ekspertai pataria, kaip komunikuoti socialiniuose tinkluose, kad tai būtų naudinga.

Tikrai netrūksta prekės ženklų, kurie norėtų aktyviau komunikuoti socialiniuose tinkluose, tačiau nedrįsta, nežino nuo ko pradėti arba pabandė, bet susidūrė su įvairiomis problemomis ar nesklandumais, pastebi Kamila Golod, terapinio koučingo specialistė, mentorė ir knygų autorė.

52795
130817
52791