Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio
„Japan Airlines“, valdančios pigių skrydžių bendrovę, prezidentas spaudos konferencijoje Naritos oro uoste netoli Tokijo sakė, kad kai kurie žmonės gali pamanyti, jog dabartinis logotipas reiškia, kad bendrovė pritaria Rusijos invazijai į Ukrainą, rašo laikraštis „Mainichi“.
Tad logotipas bus keičiamas, o vietoj šio simbolio atsiras žalios, juodos ir baltos spalvų geometrinis raštas, skelbia „The Guardian“.
Susidūrusi su tokia pačia problema, savo prekės ženklą Lietuvoje keitė ir prekių pristatymo platforma „Ziticity“.
„Atsidūrėme netikėtoje ir labai nemalonioje situacijoje. Kai pirmą kartą viešumoje pamatėme rusų tankus su Z raide, tiesiog pasišiaušė plaukai. Tai šokiravo ir mane, kaip vieną įkūrėjų, ir komandą, tad klausimų nekilo, ką daryti. Stengėmės kuo greičiau sukurti ir atnaujinti savo logotipą. Nesiėmėme didelio, esminio prekės ženklo pokyčio kampanijos. Tiesiog veikėme. Greitai“, – VŽ tuokart teigė Laimonas Noreika, „Ziticity“ vadovas.
Plačiau skaitykite čia: Z raidės košmaras: keičia logotipus, skundžia Rusiją tarptautiniuose teismuose