2022-02-01 17:17

„Electrolux“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius Baltijos šalyse

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ laimėjo vienos didžiausių pasaulyje buitinių prietaisų gamintojos „Electrolux“ Baltijos šalių kūrybinės agentūros konkursą. Agentūra trejus metus rūpinsis „Electrolux“ komunikacija socialiniuose tinkluose bei reklamos kampanijomis.

„Electrolux“ skaitmeninės rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Edgars Briedis išplatintame pranešime teigia, kad sprendimą bendradarbiauti su „INK agency“ nulėmė agentūros įsigilinimas į prekės ženklo poziciją Baltijos šalyse ir taiklūs kūrybiniai sprendimai, kaip ją galima stiprinti.

„Rinkdamiesi komunikacijos partnerius ilgalaikiam bendradarbiavimui vertinome tiek strategines įžvalgas, tiek įgyvendinimo idėjas. Įsitikinome, kad agentūra yra įsigilinusi į tikslinę auditoriją, gerai pažįsta konkurencinę aplinką ir išmano Baltijos šalių rinką. Pastebėjome ir tai, kad agentūra pasižymi pozityvia komandine dvasia ir yra linkusi dėl kliento nueiti extra mile – būtent to ir tikimės iš savo partnerių“, – viliasi E. Briedis.

Iki šiol „Electrolux“ socialinių tinklų komunikacija rūpinosi Latvijos „Infinitum agency“.

Tarp „INK agency“ klientų yra prekybos tinklas „Maxima“, „ERGO Insurance“, „Enefit“, „Danske bank“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“ ir t.t..

„INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso komunikacijos krizių valdymo agentūra „INK Special projects“,  vaizdo gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“.

52795
130817
52791