2022-01-20 17:14

Estijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Mediabrands digital“ žengia į Lietuvą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvoje veiklą pradeda didžiausios Estijoje skaitmeninės rinkodaros agentūros „Mediabrands digital“ padalinys Lietuvoje.

„Lietuvoje mūsų tikslas – padėti vietiniams verslams augti ir plėstis į užsienio šalis, užtikrinant, kad jie būtų konkurencingi globalioje rinkoje“, – išplatintame pranešime cituojamas Erki Heinsaaras, „Mediabrands digital“ vadovas.

Bendrai Estijoje ir Lietuvoje agentūra vienija 95 skaitmeninės rinkodaros specialistus. Pasak E. Heinsaaro, ketinama dar labiau stiprinti komandą.

Planuojama, kad įsteigta UAB „Mediabrands digital“ per 2022 m. jungs 15–20 žmonių komandą. 

Pirmuosius darbus agentūra Lietuvoje pradėjo dar pernai, tačiau pilnu pajėgumu startuojama šį sausį.

„Lietuvos rinkoje matome verslų, kurie neišnaudoja pilno savo potencialo. Ilgalaikiai ir efektyvūs skaitmeninės rinkodaros veiksmai Lietuvoje yra ypač svarbūs atsižvelgiant į globalius žaidėjus, sudrebinusius rinką savo atėjimu į Lietuvą („About You“, „Zalando“ ir pan.)“, – pažymi Kasparas Januitis, „Mediabrands digital“ Lietuvos verslo vystymo vadovas.

Planuojama, kad „Mediabrands digital“ apyvarta Baltijos šalyse 2022 m. bus apie 15 mln. Eur.

„Mediabrands digital“ yra tarptautinės IPG grupės dalis, kaip ir žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Intense“ Lietuvoje.

52795
130817
52791