2022-01-09 09:24

Lojalumo programų renesansas: ką rodo „Viados“ patirtis

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vystant degalinių tinklo „Viados“ lojalumo programą, per pirmuosius dvejus metus lojalių klientų skaičius perkopė 500.000, o vien mobiliosios programėlės vartotojų skaičius dabar jau viršija 260.000.

Darius Labutis, „Viados“ lojalumo programų vystymo vadovas, skaičiuoja, kad mobilioji programėlė paskatino tapti lojaliais klientais apie 100.000 vartotojų. 

„Pirmieji mažmeninėje degalų prekybos rinkoje pristatėme vieną inovatyviausių sprendimų visoje Europoje – lojalumo programą, o kartu ir atsiskaitymo už degalus galimybę tiesiog telefone. Tai buvo didžiulis proveržis ir pridėtinė vertė klientams“, – kalba D. Labutis.

„Viados“ degalinė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Be lojalumo kortelės telefone ir patogaus atsiskaitymo, programėlės turėtojai gali matyti detalią kiekvienos degalinės informaciją, pradedant darbo laiku, baigiant teikiamomis paslaugomis, degalų rūšimis, navigacijos funkcijomis ir t. t. 

„Kita proveržio banga ir dar vienas mobiliosios programėlės vartotojų šuolis įvyko, kai vėl pirmieji rinkoje pasiūlėme dar vieną komforto suteikiantį sprendimą – galimybę keliais telefono ekrano palietimais įsigyti automobilio plovimą tiesiai iš mašinos – programą „paleisti“, neišlipant iš automobilio. Mūsų lojalūs klientai sprendimą įvertino“, – pažymi D. Labutis.

Jis žada, kad ir toliau į tinklo mobiliąją programėlę bus diegiami klientams papildomas vertes kuriantys sprendimai.

„Tikimės, kad tai padės įgyvendinti ambicingą 2022-ųjų tikslą – užauginti bendrą lojalių klientų skaičių iki 1 mln.“, – viliasi D. Labutis. 

Reikia inovatyvių sprendimų

Arūnas Penkaitis, mokėjimo kortelių, lojalumo programų ir mobilių sprendimų kūrėjos UAB „Fleet System Competence Center“, kūrusios lojalumo programą degalinių tinklui, direktorius, teigia, kad rinkoje jaučia didelį sujudimą lojalumo programų klausimu.

Arūnas Penkaitis, UAB „Fleet System Competence Center“ direktorius, „Agile“ treneris ir IT inovacijų ekspertas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Penkaitis, UAB „Fleet System Competence Center“ direktorius, „Agile“ treneris ir IT inovacijų ekspertas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Kalbamės su skirtingomis vaistinėmis, aprangos prekės ženklais, keliais maisto mažmeniniais prekybos tinklais, su vienu jų jau sukirsta rankomis. Netrukus su įdomiais sprendimais – naudų sistema – startuos ir „Topo centras“, – vardija A. Penkaitis.

„Kartais tų investicijų reikia ne tiek ir daug, bet svarbu yra pasitelkti šiuolaikinius sprendimus, kurie kuria visai kitokią apsipirkimo patirtį ir kartu konkurencinį pranašumą. Bankas šiandien yra telefone, apyrankėje, žiede, visa tai reikia tiesiog integruoti, sukuriant inovaciją geresnei vartotojo patirčiai“, – teigia A. Penkaitis.

Pasak jo, jau greitai ateis laikas, kai nebereikės net ir mobiliųjų programėlių.

„Mikroskopinis „čipas“ (implantas) atstos visas lojalumo ir mokėjimo korteles“, – planus, kur link dirbama, atskleidžia A. Penkaitis. Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791