VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-10-16 06:15

„JCDecaux Lietuva“ planus palydi su nauju pozicionavimu: „Jungia miestus, jungia žvilgsnius“

„JCDecaux Lietuva“ tinklas jungia žmones, prekės ženklus bei miestus per kokybiškas vietas, pamatuojamus rezultatus ir prasmingą dėmesį.
„JCDecaux Lietuva“ tinklas jungia žmones, prekės ženklus bei miestus per kokybiškas vietas, pamatuojamus rezultatus ir prasmingą dėmesį.
Lietuvoje sparčiai auga skaitmeninės lauko reklamos rinka. Kartu didėja poreikis priimti duomenimis grįstus sprendimus ir vertinti reklamos efektyvumą ne tik pagal parodymų skaičių, bet ir pagal realius pamatymus bei pasiektos auditorijos dydį.

„JCDecaux Lietuva“, lauko reklamos rinkos lyderė, jau keletą metų investuoja ne tik į skaitmeninio tinklo plėtrą, bet ir į viso savo reklamos tinklo auditorijos matavimo sistemą – kad galėtų tiksliai įvertinti žvilgsnius, nukreiptus į lauko reklamą.

Šiemet „JCDecaux Lietuva“ plėtros planus palydi naujas pozicionavimas. „Jungia miestus, jungia žvilgsnius“ – tai ne tik žinutė, bet ir pažadas jungti žmones, prekės ženklus bei miestus per kokybiškas vietas, pamatuojamus rezultatus ir prasmingą dėmesį.

„JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova. Irmanto Gelūno nuotr.

„Pagrindinis mūsų tikslas yra padėti prekės ženklams būti matomiems ten, kur verda miesto gyvenimas. Naujas pozicionavimas atspindi „JCDecaux“ esmę – mes jungiame miestus ir žvilgsnius. Esame ten, kur pulsuoja miesto gyvenimas, o mūsų reklamos statiniai jungia matomumą su emocija ir rezultatu, kurdami ryšį tarp žmonių ir prekių ženklų,“ – sako „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

„JCDecaux Lietuva“ turi ambicingus ateities planus, susijusius su duomenimis paremta reklamos pardavimo sistema. Nuo 2027 m. įmonė ketina pereiti prie pamatymais grįsto reklamos pardavimo, o 2028 m. startuos su programatiniu skaitmeninės lauko reklamos pirkimo modeliu, kuris leidžia automatizuoti lauko reklamos pirkimą, kaip tai darome pirkdami reklamą internete.

Skaitmeninės lauko reklamos augimas

Lietuvoje, ypač Vilniuje, skaitmeninės lauko reklamos rinka pastaraisiais metais auga sparčiau nei bet kada anksčiau. Toks augimas atitinka pasaulines prognozes, kurios rodo, kad skaitmeninė lauko reklama stabiliai auga. Remiantis „Zenith” prognozėmis, 2025–2027 m. skaitmeninės lauko reklamos augimas sieks 8–10% kasmet, o klasikinės reklamos augimas išliks apie 2–4%.

Skaitmeninė lauko reklama leidžia prekės ženklams greitai keisti turinį, planuoti kampanijas pagal laiką ar vietą ir realiu laiku reaguoti į aplinkos kontekstą. Tai liudija rinkos evoliuciją, kur reklamos užsakovai vis labiau renkasi lankstumą, dinamiškumą ir duomenimis paremtas kampanijas. Tai tampa svarbiu konkurenciniu pranašumu, ypač urbanizuotose rinkose, tokiose kaip Vilnius ir kiti didieji miestai. 2025-aisiais sostinėje veiks 96 mažojo formato ir 12 didžiojo formato „JCDecaux Lietuva“ skaitmeninių ekranų, o dar keturi planuojami 2026 metų pradžioje.

Remiantis „Zenith” prognozėmis, 2025–2027 m. skaitmeninės lauko reklamos augimas sieks 8–10% kasmet.

Tikslingos reklamos vietos ir pamatuojamas auditorija

„JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos tinklas apima strategiškai svarbias miesto vietas – nuo sostinės centro, miegamųjų rajonų iki pagrindinių įvažiavimų į miestą. Reklamos stendai įsilieja į miesto aplinką ir tampa kasdienine žmonių kelionių dalimi. Vilniuje su „JCDecaux Lietuva“ reklamos plotais galima pasiekti 85 proc. 15–74 m. gyventojų, o Klaipėdoje – 78 proc. Tokia aprėptis užtikrina, kad reklamos žinutės pasiekia realią auditoriją.

Tai padeda užtikrinti ir 2024 m. Baltijos šalyse startavęs „Outdoor Impact“ planavimo įrankis, kuris leidžia tiksliai išmatuoti lauko reklamos kampanijos efektyvumą. Reklamos užsakovai gali įvertinti planuojamos lauko reklamos kampanijos pasiekiamumą ir pamatymų skaičių. Taip pat „JCDecaux“ pasauliniu lygiu investuoja į įvairius įrankius, kurie padeda gerinti lauko reklamos efektyvumą, dar vienas jų, tai „Optix Heatmap“, kuris paremtas dirbtiniu intelektu ir padeda įvertinti, ar reklaminis vizualas bus efektyvus bei kurios jo vietos atkreips daugiausiai dėmesio.

52795
130817
52791