„NielsenIQ“ be „Maximos“ duomenų: aštri padėtis mažmeninėje rinkoje ir skirtingi vertinimai

- „Maximos“ sprendimas nuo kitų metų nebeteikti informacijos apie pardavimų duomenų savo tinkle tyrimų bendrovei „NielsenIQ“ kelia įvairių klausimų.
- Teturint apie trečdalį duomenų, vertinti rinką yra gerokai sunkiau arba beveik neįmanoma
- Kuo mažiau duomenų turime, tuo labiau esame akli, sako Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki“ tinklo vadovė.
„NielsenIQ“, surinkdama duomenis iš skirtingų maisto prekybos tinklų, kosmetikos parduotuvių ir kitų patogaus apsipirkimo (angl. „convenience“) prekybos vietų, analizuoja ir pateikia bendrus rinkos duomenis apie plataus vartojimo prekių mažmeninę prekybą, tendencijas bei vartotojų elgseną.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai