2021-09-22 08:45

„NielsenIQ“ be „Maximos“ duomenų: aštri padėtis mažmeninėje rinkoje ir skirtingi vertinimai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausias Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nuo kitų metų nusprendė nebeteikti informacijos apie pardavimų duomenis savo tinkle tyrimų bendrovei „NielsenIQ“.
  • „Maximos“ sprendimas nuo kitų metų nebeteikti informacijos apie pardavimų duomenų savo tinkle tyrimų bendrovei „NielsenIQ“ kelia įvairių klausimų.
  • Teturint apie trečdalį duomenų, vertinti rinką yra gerokai sunkiau arba beveik neįmanoma
  • Kuo mažiau duomenų turime, tuo labiau esame akli, sako Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki“ tinklo vadovė. 

„NielsenIQ“, surinkdama duomenis iš skirtingų maisto prekybos tinklų, kosmetikos parduotuvių ir kitų patogaus apsipirkimo (angl. „convenience“) prekybos vietų, analizuoja ir pateikia bendrus rinkos duomenis apie plataus vartojimo prekių mažmeninę prekybą, tendencijas bei vartotojų elgseną.

52795
130817
52791