2021-05-23 22:01

Eksperimentas: kaip atversti kortas agentūros ir kliento santykiuose

Vitalija Kanevičienė, „JTI Baltic“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vitalija Kanevičienė, „JTI Baltic“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Tarptautinei tabako JTI grupei priklausanti ir Baltijos šalių rinkas kuruojanti įmonė „JTI Baltic“ rinkodaros skyriuje įgyvendino eksperimentą: ligšiolinius hierarchinius „užsakovo-vykdytojo“ santykius su reklamos agentūromis bendrovė nutarė pakeisti išplėstinės komandos modeliu.

Bendrovės vertinimu, toks principas iš pradžių yra imlus laikui, tačiau ilgainiui atsiperka didesniu pasitikėjimu bei partnerio efektyvumu, įsitraukimu ir kūrybiškumu.

Pasak Vitalijos Kanevičienės, „JTI Baltic“ rinkodaros vadovės, bendrovei tai yra naujas darbo modelis.

52795
130817
52791