2020-12-27 08:25

Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos potencialios prielaidos reklamos šuoliui.

„Stabilią ekonominę padėtį tebedrumsčia nežinomybė, neįvyko didieji sporto renginiai: olimpinės žaidynės, krepšinio, futbolo čempionatai“, – vardina Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

Šių metų vasario mėnesį „Kantar“ atliko didžiausių Lietuvos žiniasklaidos planavimo agentūrų, reklamos davėjų, žiniasklaidos priemonių savininkų ir vadovų apklausą, kurioje buvo klausiama apie reklamos rinkos pokyčius.

52795
130817
52791