Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug

„Stabilią ekonominę padėtį tebedrumsčia nežinomybė, neįvyko didieji sporto renginiai: olimpinės žaidynės, krepšinio, futbolo čempionatai“, – vardina Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.
Šių metų vasario mėnesį „Kantar“ atliko didžiausių Lietuvos žiniasklaidos planavimo agentūrų, reklamos davėjų, žiniasklaidos priemonių savininkų ir vadovų apklausą, kurioje buvo klausiama apie reklamos rinkos pokyčius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai