Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti

Lauko reklamos bendrovė JCDecaux Lietuva prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau kitąmet tikimasi vėl pasiekti 2019 m. pardavimų apimtis.
JCDecaux Lietuva tapo lydere tarp reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių. Atskirų sektorių įmones VŽ analitikai vertina ne tik pagal pajamų ir pelno eilutes, ne mažiau svarbūs ir kiti rodikliai pelningumas, mokamų atlyginimų dydis, minimų rodi ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti