2020-12-06 21:00

Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti

Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žaneta Fomova, lauko reklamos UAB „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau kitąmet tikimasi vėl pasiekti 2019 m. pardavimų apimtis.

„JCDecaux Lietuva“ tapo lydere  tarp reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių.

Atskirų sektorių įmones VŽ analitikai vertina ne tik pagal pajamų ir pelno eilutes, ne mažiau svarbūs ir kiti rodikliai – pelningumas, mokamų atlyginimų dydis, minimų rodiklių dinamika ir t. t. Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791