Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus

Labiausiai patikusi reklama – Vyriausybės raginimas pandemijos metu likti namuose žinomų ir pamėgtų senjorų lūpomis, rodo periodiškai atliekamas bendrovės „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrimas.
Pasak Mindaugo Liaudenskio, tyrimų bendrovės vadovo, pagrindinis „Telios“ reklamos akcentas – siunčiama pozityvi ir šalies gyventojų nuotaikas bei rūpesčius atitinkanti žinutė, kaip kuo smagiau praleisti „virusinę“ vasarą, vengiant tolimų kelionių.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai