2020-08-05 08:45

Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais kviečiantis pandeminę vasarą praleisti Lietuvos dydžio namuose.

Labiausiai patikusi reklama – Vyriausybės raginimas pandemijos metu likti namuose žinomų ir pamėgtų senjorų lūpomis, rodo periodiškai atliekamas bendrovės „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrimas.

Pasak Mindaugo Liaudenskio, tyrimų bendrovės vadovo, pagrindinis „Telios“ reklamos akcentas – siunčiama pozityvi ir šalies gyventojų nuotaikas bei rūpesčius atitinkanti žinutė, kaip kuo smagiau praleisti „virusinę“ vasarą, vengiant tolimų kelionių.

52795
130817
52791