„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Agentūros apyvarta 2019 m. viršijo 3,59 mln. Eur, tiesioginės pajamos siekė beveik 1,9 mln. Eur. Grynasis pelnas per metu paaugo 61,2% iki 678.000 Eur, teigiama įmonės pranešime.
Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, „Havas“ partnerio Baltijos šalyse, nuosekliai augančius rezultatus lemia ilgametė agentūros patirtis ir gebėjimai būti efektyviais partneriais verslo tikslams siekti.
„Mūsų nuolat stiprinama komanda efektyviausia yra tada, kai kartu su verslu kuriame strateginius sprendimus iššūkiams įveikti“, — sako R. Jarmalavičius.
Pasak jo, koronaviruso pandemijos akivaizdoje kilę ir dar laukiantys iššūkiai verslui tik didins strateginės komunikacijos poreikį.
Drąstiškai kintant visuomenės lūkesčiams ir verslo sąlygoms, kai kurie dalykai nesikeičia – tvarus verslas siekia išsaugoti ir įtvirtinti savo lyderystę arba siekti jos. Tokiam verslui didžiausią vertę sukuria patikimi partneriai, orientuoti į rezultatą, sako vadovas.
Šiuo metu įmonėje, veikiančioje nuo 2001 m., dirba 20 specialistų.
Tarp didžiausių „Publicum“ klientų — „Samsung“, „Tele2“, „Iki“, „Philip Morris“, „Kesko Senukai“, „Neste“, „Idavang“, „Pieno centras“, „Idex“, Inovatyvios farmacijos pramonės asociacija, kitos Lietuvos bei tarptautinės kompanijos.
2018 m. kontrolinį „Publicum“ akcijų paketą įsigijo viena iš pasaulinės komunikacijos rinkos lyderių — „Havas“ grupė. Šios grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų, apyvarta pernai siekė 2,4 mlrd. Eur.
„Havas“ grupė priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi“, valdančiai „Universal Music Group“, „Canal+ Group“, „Gameloft“, kitas žinomas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas, kuriose dirba apie 44.000 darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2019 m. siekė beveik 16 mlrd. Eur. „Vivendi“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.
VŽ rašė, kad per praėjusius metus įgyvendinusi nemažai pokyčių, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ apyvartą per praėjusius metus išaugino 32%, tiesiogines pajamas – 14%, grynąjį pelną – beveik 4 kartus.
Taip pat VŽ rašė, kad komunikacijų įmonių grupės, kuriai priklauso komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Relevant“, bendros pardavimų pajamos 2019 m. viršijo 3 mln. Eur.