2020-05-14 16:51

„co:agency“ ir „Relevant“ pardavimai augo sparčiau nei tiesioginės pajamos

Donatas Bedulskis, komunikacijos agentūros „co:agency“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Donatas Bedulskis, komunikacijos agentūros „co:agency“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Komunikacijų įmonių grupės, kuriai priklauso komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Relevant“, bendros pardavimų pajamos 2019 m. viršijo 3 mln. Eur.

Iš jų tiesioginės abiejų agentūrų pajamos (atskaičius trečiąsias šalis) sudarė 801.000 Eur, rašoma bendrovių išplatintame pranešime.

2019 m. „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) apyvarta išaugo 32% iki 2,88 mln. Eur, o tiesioginės pajamos išliko stabilios ir siekė 670.000 Eur. Agentūros grynasis pelnas šiek tiek sumažėjo ir siekė 94.625 Eur.

„Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) apyvarta išaugo 39% ir viršijo 200.880 Eur, o tiesioginės pajamos pasiekė 131.368 Eur ir buvo 10% didesnės nei ankstesniais metais.

„Revelant“, kurios 70% pernai įsigijo „co:agency“, pernai metus baigė su simboliniu nuostoliu – 253 Eur. 2018 m. agentūra skaičiavo 5.169 Eur grynąjį pelną, rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

Pokyčiai viduje

„co:agency“ apyvarta sparčiai augo ir pernai, ir ankstesniais metais. Tuo tarpu tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos agentūros labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, teaugo nuosaikiai. Pernai mūsų didžiausiais prioritetais tapo veiklos tvarumo užtikrinimas ir kokybiniai pokyčiai abiejų agentūrų viduje, atlikome daug svarbių, ilgai planuotų namų darbų, tarp jų – ilgalaikės įmonių vizijos ir išskirtinumo išgryninimas“, – išplatintame pranešime pažymi Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris.

2019 m. įmonių grupėje labiausiai ūgtelėjo skaitmeninės rinkodaros paslaugų paklausa.

Pakoregavo lūkesčius

Abiejų agentūrų lūkesčius dėl 2020 m. rezultatų iš esmės pakeitė COVID-19 pandemija ir įvestas karantinas.

Anot D. Bedulskio, nors ilgalaikį efektą kol kas vertinti per anksti, tačiau dalį jau suplanuotų projektų, pavyzdžiui tokių, kuriuose komunikacija turėjo būti vykdoma renginių, „gyvų“ pristatymų ar panašia forma, teko atšaukti praktiškai iš karto.

Planus taip pat operatyviai koregavo krizės labiausiai paveiktuose sektoriuose – turizmo, transporto, nekilnojamojo turto – dirbantys klientai.

„Kita vertus, su dalimi klientų darbai netgi suintensyvėjo. Tad realų poveikį metų rezultatams ir aiškesnes tendencijas pamatysime tik antrojo ketvirčio pabaigoje“, – prognozuoja D. Bedulskis.

Tarp didžiausių „co:agency“ klientų – „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, „Pigu.lt“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Luminor investicijų valdymas“, „Camelia“, „Unilever“ prekių ženklai, HP, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje ir kt.

„Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „eBay“, „Kekava“, „Summer“, „DPD Lietuva“, „Cobalt“, „Penosil“ ir kt.

Atsitiesė ir augo

VŽ rašė, kad per praėjusius metus panašiu tempu pajamas augino ir komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“. Agentūros pajamos per praėjusius metus ūgtelėjo 32% iki 2,8 mln. Eur, tiesiogines pajamos – 14% iki 1,5 mln. Eur, grynasis pelnas – beveik 4 kartus, nuo 52.888 Eur iki 193.716 Eur.

Plačiau skaitykite čia.

2018 m. didžiausius pardavimus skaičiavusi „Publicum“ dar nėra pateikusi 2019 m. finansinių ataskaitų.

52795
130817
52791