„co:agency“ ir „Relevant“ pardavimai augo sparčiau nei tiesioginės pajamos

Publikuota: 2020-05-14
Donatas Bedulskis, komunikacijos agentūros „co:agency“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Donatas Bedulskis, komunikacijos agentūros „co:agency“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijų įmonių grupės, kuriai priklauso komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Relevant“, bendros pardavimų pajamos 2019 m. viršijo 3 mln. Eur.

Iš jų tiesioginės abiejų agentūrų pajamos (atskaičius trečiąsias šalis) sudarė 801.000 Eur, rašoma bendrovių išplatintame pranešime.

2019 m. „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) apyvarta išaugo 32% iki 2,88 mln. Eur, o tiesioginės pajamos išliko stabilios ir siekė 670.000 Eur. Agentūros grynasis pelnas šiek tiek sumažėjo ir siekė 94.625 Eur.

„Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) apyvarta išaugo 39% ir viršijo 200.880 Eur, o tiesioginės pajamos pasiekė 131.368 Eur ir buvo 10% didesnės nei ankstesniais metais.

„Revelant“, kurios 70% pernai įsigijo „co:agency“, pernai metus baigė su simboliniu nuostoliu – 253 Eur. 2018 m. agentūra skaičiavo 5.169 Eur grynąjį pelną, rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

Pokyčiai viduje

„co:agency“ apyvarta sparčiai augo ir pernai, ir ankstesniais metais. Tuo tarpu tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos agentūros labiausiai linkusios matuoti savo veiklą, teaugo nuosaikiai. Pernai mūsų didžiausiais prioritetais tapo veiklos tvarumo užtikrinimas ir kokybiniai pokyčiai abiejų agentūrų viduje, atlikome daug svarbių, ilgai planuotų namų darbų, tarp jų – ilgalaikės įmonių vizijos ir išskirtinumo išgryninimas“, – išplatintame pranešime pažymi Donatas Bedulskis, „co:agency“ partneris.

2019 m. įmonių grupėje labiausiai ūgtelėjo skaitmeninės rinkodaros paslaugų paklausa.

Pakoregavo lūkesčius

Abiejų agentūrų lūkesčius dėl 2020 m. rezultatų iš esmės pakeitė COVID-19 pandemija ir įvestas karantinas.

Anot D. Bedulskio, nors ilgalaikį efektą kol kas vertinti per anksti, tačiau dalį jau suplanuotų projektų, pavyzdžiui tokių, kuriuose komunikacija turėjo būti vykdoma renginių, „gyvų“ pristatymų ar panašia forma, teko atšaukti praktiškai iš karto.

Planus taip pat operatyviai koregavo krizės labiausiai paveiktuose sektoriuose – turizmo, transporto, nekilnojamojo turto – dirbantys klientai.

„Kita vertus, su dalimi klientų darbai netgi suintensyvėjo. Tad realų poveikį metų rezultatams ir aiškesnes tendencijas pamatysime tik antrojo ketvirčio pabaigoje“, – prognozuoja D. Bedulskis.

Tarp didžiausių „co:agency“ klientų – „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, „Pigu.lt“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Luminor investicijų valdymas“, „Camelia“, „Unilever“ prekių ženklai, HP, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje ir kt.

„Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „eBay“, „Kekava“, „Summer“, „DPD Lietuva“, „Cobalt“, „Penosil“ ir kt.

Atsitiesė ir augo

VŽ rašė, kad per praėjusius metus panašiu tempu pajamas augino ir komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“. Agentūros pajamos per praėjusius metus ūgtelėjo 32% iki 2,8 mln. Eur, tiesiogines pajamos – 14% iki 1,5 mln. Eur, grynasis pelnas – beveik 4 kartus, nuo 52.888 Eur iki 193.716 Eur.

Plačiau skaitykite čia.

2018 m. didžiausius pardavimus skaičiavusi „Publicum“ dar nėra pateikusi 2019 m. finansinių ataskaitų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
42 projektai varžosi „Koronaviruso iššūkis“ kategorijoje

Komunikacijos metiniame renginyje „PR Impact Awards 2020“ dėl specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“...

Rinkodara
2020.05.28
Nauji teisiniai reikalavimai slapukams: svetainėms reikia pokyčių Premium 1

Europos duomenų apsaugos valdyba atnaujino gaires dėl sutikimo naudoti slapukus davimo interneto svetainėse...

Rinkodara
2020.05.24
Karantino gniaužtuose: didžiausias pokytis – ne vartotojų piniginėse 11

Karantinas sulėtino žmonių gyvenimo tempą ir pakeitė vartojimo įpročius.

Rinkodara
2020.05.23
„Httpool“ tapo „Snapchat“ atstovais penkiolikoje Europos šalių 1

Agentūra „Httpool“ tapo oficialiu „Snapchat“ reklamos sprendimų pardavimų partneriu penkiolikoje Europos...

Rinkodara
2020.05.22
Vadovų elgsena per krizę: eidami per minų lauką, išlaiko optimizmą Premium 2

Vienos kitoms prieštaraujančios šiandienės situacijos įžvalgos ir totalus ateities scenarijų neapibrėžtumas...

Rinkodara
2020.05.21
Nuo starto su „CityBee“ ir „Varle“ iki šuolio e. komercijoje JAV Premium 8

Nors pasaulinė pandemija skaudžiai kirto ne vienam verslo sektoriui, e. komercijos segmentui ir e. platformas...

Prekyba
2020.05.20
Baltijos „kelionių burbului“ – pasaulio žiniasklaidos dėmesys 2

Gegužės 6 d. pasirodžiusi žinia apie trijų Baltijos valstybių planuojamą kurti išskirtinį „kelionių burbulą“...

Rinkodara
2020.05.19
„Socialus marketingas“ keičia pavadinimą ir plečiasi į kitas rinkas

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Socialus marketingas“ atnaujina prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „SOMA...

Rinkodara
2020.05.19
Reklamos taisykles keis netradicinė vasara

Karantinas pakeitė vartotojų lūkesčius ir elgseną, taip pat nulėmė didžiosios dalies piliečių planus vasarą...

Rinkodara
2020.05.18
Koronaviruso komunikacija: nuo sveikatos grėsmių iki verslų išgyvenimo

Karantino pradžioje koronavirusas sudarė daugiau nei pusę visų naujienų šalies žiniasklaidoje. Pastarosiomis...

Rinkodara
2020.05.17
Šiaulių bankas pratęsė bendradarbiavimą su komunikacijos partneriais

Šiaulių banko skelbtą ryšių su visuomene paslaugų konkursą laimėjo ligšiolinė partnerė komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2020.05.15
„co:agency“ ir „Relevant“ pardavimai augo sparčiau nei tiesioginės pajamos 1

Komunikacijų įmonių grupės, kuriai priklauso komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2020.05.14
„PR Impact Awards 2020“ varžosi 85 projektai

Daugiausiai projektų šiemet pateikta į integruotos komunikacijos kategoriją, o bendras paraiškų skaičius,...

Rinkodara
2020.05.13
Šiaulių bankas pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Šiaulių bankas pasirašė dviejų metų bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open...

Rinkodara
2020.05.13
Labiausiai lietuviams trūksta saugumo, įprasto gyvenimo ir stabilumo

Tai trys pagrindinės emocinės būsenos, kurių dabar, švelnėjant karantinui, labiausiai trūksta lietuviams.

Rinkodara
2020.05.13
Byrančią reklamos rinką gelbėja telekomunikacijų segmentas Premium

Reklamos rinka Lietuvoje išgyvena gilų nuosmukį, o dar giliau jai smukti neleidžia telekomunikacijų verslai,...

Rinkodara
2020.05.13
Koronaviruso krizės išgyvenimo raktas kitoks Premium 3

Per ankstesnes klasikines ekonomikos krizes svarbiausias išgyvenimo raktas būdavo efektyvumas, saugūs...

Rinkodara
2020.05.12
„Camelia“ pasirinko komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklo „Camelia“ komunikacijos partneriais tapo ryšių su visuomene agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.05.12
Komunikacija per krizę: „Eurovaistinė“ pandemijos metu įsivedė 3 naujus scenarijus Premium

Krizės akivaizdoje svarbu yra tai, ką esi susikūręs iki jos: nuo scenarijų, kuriuos atrodė turi be reikalo,...

Rinkodara
2020.05.11
Skirtingas Baltijos šalių įvaizdis užsienio žiniasklaidoje

Užsienio žiniasklaida praėjusiais metais iš visų trijų Baltijos valstybių labiausiai domėjosi Estija, o...

Rinkodara
2020.05.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus