Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Publikuota: 2020-07-02
Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų "Étiquette" steigėjų tapo agentūros „Critical“ vadovu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų "Étiquette" steigėjų tapo agentūros „Critical“ vadovu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas Algirdas Orantas.

Naujose pareigose A. Orantas bus atsakingas už verslo partnerystes, strateginių krypčių formavimą, bendravimą su svarbiausiais klientais ir investicijų valdymą.

A. Orantas toliau lieka su partneriais anksčiau įkurtų įmonių – agentūros „Etiquette“ ir spaudos procesų valdymo įmonės „Print Storm“ – akcininku, bet šių bendrovių kasdienėje veikloje jis nedalyvaus.

Pati „Critical“ gimė 2017 m. sujungus didžiąją dalį A. Oranto 2007 m. įkurtos „Studio Libre“ agentūros kolektyvo su bendrovės „Juicy Square“ komanda. Plačiau skaitykite čia.

Ligšiolinis „Critical“ direktorius Vidmantas Girskas toliau dirbs įmonėje kaip vyr. operacijų vadovas, koordinuosiantis paslaugų dizaino sritį, agentūros procesų tobulinimą, rinkodarą ir žmogiškuosius išteklius, jis taip pat toliau dalyvaus iš 5 partnerių sudarytoje įmonės valdybos veikloje.

Naujos galimybės

Pasak A. Oranto, pastarųjų mėnesių padėtis pasaulyje atveria neeilinių galimybių: nors verslas susiduria su didele nežinomybe, būtent šiandien verslams ir gyventojams atsiranda proga patiems susikonstruoti produktus, paslaugas ar procesus naujai realybei.

„Žinoma, COVID situacija supurtė rinką, nors kai kurie klientai šiuo laikotarpiu ir plėtė komunikaciją. Reaguodami į aplinkybes, turėjome pakeisti bendradarbiavimo formas su dalimi savo kolektyvo, tačiau manome, kad metus baigsime su teigiamu rezultatu. Rinka atvyko į pasaulį, kurį reikės atrasti iš naujo, jame prireiks tiek kūrybiškumo, tiek sistemingo požiūrio ir įrankių kuriant produktus, procesus ir paslaugas“, – išplatintame pranešime pažymi A. Orantas.

Didžiausi „Critical“ klientai yra „Tele2 Lietuva“, „Rimi Lietuva“, „Biok Laboratorija“, „Daumantai LT“, „Vilniaus Pergalė“, neseniai pasirašyta sutartis ir su „JTI Baltic“.

Pasak A. Oranto, pastaruoju metu agentūra plėtėsi ir užsienio rinkose: „Critical“ komanda įgyvendino sėkmingus projektus JAV („Bukli“ plaukų priežiūros priemonių linija, „CrunchCup“ dribsnių puodeliai) bei Kinijos rinkose (konsultacijų kompanija „Litao“), o eksportas bus viena svarbesnių agentūros krypčių.

Pernai „Critical“ (UAB „Dizaino agentūra) pajamos siekė 872.000 Eur ir buvo 1,6% didesnės nei 2018 m. Šiemet bendrovė tikisi, kad susiklosčius palankioms aplinkybėms, antrą pusmetį pavyks kompensuoti karantino sukeltas turbulencijas, o visų metų pajamos pranoks 2019-ųjų rezultatą.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Biedronka“ „stipriai prieštarauja“ dėl gautos 26 mln. Eur baudos

Lenkijos prekybos tinklas „Biedronka“, kurio pagrindinė akcininkė yra įmonė „Jeronimo Martins Polska“,...

Prekyba
2020.08.13
Lietuvos žurnalistai reiškia paramą persekiojamiems kolegoms Baltarusijoje

Lietuvos žiniasklaidos priemonių vadovai ketvirtadienį išreiškė solidarumą Baltarusijoje persekiojamiems...

Rinkodara
2020.08.13
„Maxima“ atidarė pirmą parduotuvę Šventojoje

Ketvirtadienį Šventojoje atidaryta 582 kv. m. ploto „Maximos“ parduotuvė, į kurią investuota daugiau kaip 1,6...

Prekyba
2020.08.13
„Telegram“ platformoje – LRT naujienos anglų ir rusų kalbomis

Pranešimų programėlėje „Telegram“ pradeda veikti LRT paskyra. Joje bus skelbiamos „Lrt.lt“ portale...

Rinkodara
2020.08.13
„Iki“ pasiūlė internetu apsipirkti šiauliečiams ir panevėžiečiams 

Užsisakyti prekes į namus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento per maisto pristatymo programėlę „LastMile“...

Prekyba
2020.08.13
„Ozas“ gavo tarptautinį COVID-19 saugumo sertifikatą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pirmasis Baltijos šalyse gavo tarptautinį „COVID-19 compliant“...

Prekyba
2020.08.12
„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekių ženklą „Studfestas“. Sandorio suma...

Rinkodara
2020.08.12
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
2020.08.12
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
2020.08.12
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 2

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus