2020-07-02 12:54

Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų "Étiquette" steigėjų tapo agentūros „Critical“ vadovu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Algirdas Orantas, vienas iš dizaino studijų "Étiquette" steigėjų tapo agentūros „Critical“ vadovu. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino asociacijos pirmininkas Algirdas Orantas.

Naujose pareigose A. Orantas bus atsakingas už verslo partnerystes, strateginių krypčių formavimą, bendravimą su svarbiausiais klientais ir investicijų valdymą.

A. Orantas toliau lieka su partneriais anksčiau įkurtų įmonių – agentūros „Etiquette“ ir spaudos procesų valdymo įmonės „Print Storm“ – akcininku, bet šių bendrovių kasdienėje veikloje jis nedalyvaus.

Pati „Critical“ gimė 2017 m. sujungus didžiąją dalį A. Oranto 2007 m. įkurtos „Studio Libre“ agentūros kolektyvo su bendrovės „Juicy Square“ komanda. Plačiau skaitykite čia.

Ligšiolinis „Critical“ direktorius Vidmantas Girskas toliau dirbs įmonėje kaip vyr. operacijų vadovas, koordinuosiantis paslaugų dizaino sritį, agentūros procesų tobulinimą, rinkodarą ir žmogiškuosius išteklius, jis taip pat toliau dalyvaus iš 5 partnerių sudarytoje įmonės valdybos veikloje.

Naujos galimybės

Pasak A. Oranto, pastarųjų mėnesių padėtis pasaulyje atveria neeilinių galimybių: nors verslas susiduria su didele nežinomybe, būtent šiandien verslams ir gyventojams atsiranda proga patiems susikonstruoti produktus, paslaugas ar procesus naujai realybei.

„Žinoma, COVID situacija supurtė rinką, nors kai kurie klientai šiuo laikotarpiu ir plėtė komunikaciją. Reaguodami į aplinkybes, turėjome pakeisti bendradarbiavimo formas su dalimi savo kolektyvo, tačiau manome, kad metus baigsime su teigiamu rezultatu. Rinka atvyko į pasaulį, kurį reikės atrasti iš naujo, jame prireiks tiek kūrybiškumo, tiek sistemingo požiūrio ir įrankių kuriant produktus, procesus ir paslaugas“, – išplatintame pranešime pažymi A. Orantas.

Didžiausi „Critical“ klientai yra „Tele2 Lietuva“, „Rimi Lietuva“, „Biok Laboratorija“, „Daumantai LT“, „Vilniaus Pergalė“, neseniai pasirašyta sutartis ir su „JTI Baltic“.

Pasak A. Oranto, pastaruoju metu agentūra plėtėsi ir užsienio rinkose: „Critical“ komanda įgyvendino sėkmingus projektus JAV („Bukli“ plaukų priežiūros priemonių linija, „CrunchCup“ dribsnių puodeliai) bei Kinijos rinkose (konsultacijų kompanija „Litao“), o eksportas bus viena svarbesnių agentūros krypčių.

Pernai „Critical“ (UAB „Dizaino agentūra) pajamos siekė 872.000 Eur ir buvo 1,6% didesnės nei 2018 m. Šiemet bendrovė tikisi, kad susiklosčius palankioms aplinkybėms, antrą pusmetį pavyks kompensuoti karantino sukeltas turbulencijas, o visų metų pajamos pranoks 2019-ųjų rezultatą.

52795
130817
52791