2020-07-01 21:00

Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“, visuomenė savo simpatijas atidavė „Lidl“ ir „Camelia“. COVID-19 kontekste reputacijos laurus susirinko „Maxima“. Įspūdingą šuolį į viršų demonstruoja ir valstybės valdomos įmonės.

Šis tyrimas – Verslo reputacijos indeksas – analizuoja Lietuvos verslo ir visuomenės lyderių požiūrį į didžiausias šalies bendroves, jų veiklą, vertina įmonių reputaciją ir jos pokytį per metus. Analizuojami svarbiausi reputacijos atributai: produktai ir paslaugos, klientai, jų poreikiai, sąžiningi atlyginimai ir rūpinimasis darbuotojais, verslo sėkmė, finansiniai rodikliai, verslo etika, nuosekli socialinė veikla ir inovatyvumas. Remiantis jais, išvedamas bendras įmonės reputacijos indeksas.

Reputacijos tyrime apklausiamos trys skirtingos auditorijos: plačioji visuomenė, nuomonės lyderiai (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai ir t. t.) ir sprendimų priėmėjai (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, žiniasklaidos savininkai, ambasadoriai ir t. t.).

52795
130817
52791