Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“

Šis tyrimas – Verslo reputacijos indeksas – analizuoja Lietuvos verslo ir visuomenės lyderių požiūrį į didžiausias šalies bendroves, jų veiklą, vertina įmonių reputaciją ir jos pokytį per metus. Analizuojami svarbiausi reputacijos atributai: produktai ir paslaugos, klientai, jų poreikiai, sąžiningi atlyginimai ir rūpinimasis darbuotojais, verslo sėkmė, finansiniai rodikliai, verslo etika, nuosekli socialinė veikla ir inovatyvumas. Remiantis jais, išvedamas bendras įmonės reputacijos indeksas.
Reputacijos tyrime apklausiamos trys skirtingos auditorijos: plačioji visuomenė, nuomonės lyderiai (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai ir t. t.) ir sprendimų priėmėjai (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, žiniasklaidos savininkai, ambasadoriai ir t. t.).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai