2019-11-17 11:00

Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“

Šarūnas Sakalauskas, „Httpool Lietuva“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Šarūnas Sakalauskas, „Httpool Lietuva“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau nei pusė visų šalies gyventojų, o vidutiniškai vienas gyventojas juose praleidžia beveik 1,5 valandos per dieną.

Tyrimų bendrovė „Kantar“ pabrėžia, kad socialinių tinklų skvarba ir praleidžiamas laikas auga visose amžiaus grupėse, įskaitant 60–74 m. senjorus. Kalbant apie jaunimą (iki 29 m.) – jų net 91% kasdien naudoja socialinius tinklus, o kartu jie augina ir naujų, į jaunesniąją auditoriją orientuotų tinklų populiarumą, tarp jų ir Kinijoje gimusį, o pastaraisiais metais didžiuliais tempais visame pasaulyje besiplečiantį „TikTok“

„Nors socialinių tinklų virtuvėje sukamės jau ne vienus metus, „TikTok“ fenomenas stebina ir mus“, – VŽ teigia Šarūnas Sakalauskas, agentūros „Httpool Lietuva“, 20-yje Centrinės ir Rytų Europos valstybių atstovaujančios socialiniams tinklams „LinkedIn“, „Twitter“, „Facebook“, „TikTok“, vadovas.

52795
130817
52791