Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“

Tyrimų bendrovė „Kantar“ pabrėžia, kad socialinių tinklų skvarba ir praleidžiamas laikas auga visose amžiaus grupėse, įskaitant 60–74 m. senjorus. Kalbant apie jaunimą (iki 29 m.) – jų net 91% kasdien naudoja socialinius tinklus, o kartu jie augina ir naujų, į jaunesniąją auditoriją orientuotų tinklų populiarumą, tarp jų ir Kinijoje gimusį, o pastaraisiais metais didžiuliais tempais visame pasaulyje besiplečiantį „TikTok“
„Nors socialinių tinklų virtuvėje sukamės jau ne vienus metus, „TikTok“ fenomenas stebina ir mus“, – VŽ teigia Šarūnas Sakalauskas, agentūros „Httpool Lietuva“, 20-yje Centrinės ir Rytų Europos valstybių atstovaujančios socialiniams tinklams „LinkedIn“, „Twitter“, „Facebook“, „TikTok“, vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai