Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija

Publikuota: 2019-09-10
Kampanijos nuotr.
Kampanijos nuotr.

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė nuo šiol vadinsis „Ignitis“ vardu. Tai vienas didesnių prekės ženklų atsinaujinimų per šiuos metus Lietuvoje.

VŽ rašė, kad „Lietuvos energija“ dar balandį Valstybiniam patentų biurui ir ES intelektinės nuosavybės tarnybai pateikė paraiškas registruoti prekės ženklus „Ignitis“, „Ignitis grupė“, „Ignitis group“, „Ignitis power“, „Ignitis gamyba“, „Ignitis saulės parkai“, „Ignitis gamybos optimizavimas“, „Ignitis on“ ir „Ignitis savitarna“, bei su jais susijusius logotipus.

Šiuo metu prekių ženklai jau įregistruoti, ir bendrovė pradėjo prekės ženklo keitimo komunikacinę kampaniją.

Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, „Ignitis“ grupės Komunikacijos tarnybos vadovė, skaičiuoja, kad visoje įmonių grupėje iki šiol buvo virš 14 skirtingų logotipų, per 20 skirtingų įmonių, tad apie jokį bendrą prekės ženklų pozicionavimą iki šiol nebuvo net kalbos.

„Atsispirdami nuo LE2030 veiklos strategijos, dar pernai konsolidavome keletą prekės ženklų, tačiau vartotojas turėjo ir „Gilę“, ir elektroninių mokėjimų agentūrą EMA, ir „Lietuvos energijos tiekimą“, ir „Geton“ Latvijoje, Lenkijoje. Vartotojui, klientui maišaties netrūko, tad bandome supaprastinti kelią ir viliamės, kad įmonių jungimas po vienu ženklu „Ignitis“ bus pasiteisinęs verslo sprendimas“, – kalba I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Renkantis naująjį prekės ženklą, kuriant logotipą, „Lietuvos energijos“ komunikacijos ir rinkodaros padaliniui talkino ženklodaros agentūra BE&DO.

Gediminas Užkuraitis, BE&DO partneris, strategas, VŽ teigia, kad projekto tikslas ir užduotis buvo padėti organizacijai transformuotis iš nacionalinio energijos tiekėjo į tarptautinį paslaugų prekės ženklą.

„Tai ne paviršutiniškas įmonės prekės ženklo atnaujinimas, o neišvengiamas ir verslo poreikius sekantis pokytis. Įmonė, dirbanti tiek Lietuvos rinkoje, tiek su eksportu, energijos gamyba ir paslaugų tiekimu gyventojams bei verslams, turi begalę tikslų, reikalavimų ir auditorijų. Geriausiai žinomas kompanijos aspektas – elektros tiekimas Lietuvos gyventojams – yra išties tik nedidelė bendro grupės verslo dalis, tad naujasis prekės ženklas apima daug daugiau ir mes negalime jo vertinti tik kaip kasdieniai vartotojai“, – pabrėžia G. Užkuraitis.

VŽ rašė, kad energetikos bendrovė sulaukė pastebėjimų dėl naujojo savo prekės ženklo tapatumo Australijos konsultacijų bendrovei „Ignitis“.

„Taip, matėme australų „Ignitis“ konsultacijų įmonę, artimą jų spalvinę gamą. Geroji žinia, kad jie toli, kad dirba kitame verslo segmente, tad mums pavyko sėkmingai užregistruoti savo prekės ženklą ir Lietuvoje, ir tarptautiniu mastu. Šiandien rasti tarptautinį žodį, kad jo reikšmė, spalvų gama ar forma kokiame nors kontekste nebūtų jau kažkur pasaulyje panaudota, yra be galo sunku“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Naujojo prekės ženklo pristatymo kampaniją ruošė „McCann Vilnius“, taip pat dizaino agentūra „Spark LT“.

VŽ primena, kad šiuo metu energetikos bendrovė yra paskelbusi kūrybos agentūros konkursą.

„Renkamės ne tik vieną vardą, bet konsoliduojame ir biudžetus, mažiname partnerių skaičių“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Plačiau apie prekės ženklo keitimo iššūkius skaitykite čia.

Naujojo prekės ženklo kūrimui, į kurį įėjo tarptautinė analizė, strateginių alternatyvų gryninimas, pozicionavimas, 3 pavadinimų krypčių rengimas, logotipo kūrimas ir t. t., „Lietuvos energijai“ skyrė 42.000 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau