Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija

Publikuota: 2019-09-10
Kampanijos nuotr.
Kampanijos nuotr.

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė nuo šiol vadinsis „Ignitis“ vardu. Tai vienas didesnių prekės ženklų atsinaujinimų per šiuos metus Lietuvoje.

VŽ rašė, kad „Lietuvos energija“ dar balandį Valstybiniam patentų biurui ir ES intelektinės nuosavybės tarnybai pateikė paraiškas registruoti prekės ženklus „Ignitis“, „Ignitis grupė“, „Ignitis group“, „Ignitis power“, „Ignitis gamyba“, „Ignitis saulės parkai“, „Ignitis gamybos optimizavimas“, „Ignitis on“ ir „Ignitis savitarna“, bei su jais susijusius logotipus.

Šiuo metu prekių ženklai jau įregistruoti, ir bendrovė pradėjo prekės ženklo keitimo komunikacinę kampaniją.

Ieva Vozbutaitė-Beliauskė, „Ignitis“ grupės Komunikacijos tarnybos vadovė, skaičiuoja, kad visoje įmonių grupėje iki šiol buvo virš 14 skirtingų logotipų, per 20 skirtingų įmonių, tad apie jokį bendrą prekės ženklų pozicionavimą iki šiol nebuvo net kalbos.

„Atsispirdami nuo LE2030 veiklos strategijos, dar pernai konsolidavome keletą prekės ženklų, tačiau vartotojas turėjo ir „Gilę“, ir elektroninių mokėjimų agentūrą EMA, ir „Lietuvos energijos tiekimą“, ir „Geton“ Latvijoje, Lenkijoje. Vartotojui, klientui maišaties netrūko, tad bandome supaprastinti kelią ir viliamės, kad įmonių jungimas po vienu ženklu „Ignitis“ bus pasiteisinęs verslo sprendimas“, – kalba I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Renkantis naująjį prekės ženklą, kuriant logotipą, „Lietuvos energijos“ komunikacijos ir rinkodaros padaliniui talkino ženklodaros agentūra BE&DO.

Gediminas Užkuraitis, BE&DO partneris, strategas, VŽ teigia, kad projekto tikslas ir užduotis buvo padėti organizacijai transformuotis iš nacionalinio energijos tiekėjo į tarptautinį paslaugų prekės ženklą.

„Tai ne paviršutiniškas įmonės prekės ženklo atnaujinimas, o neišvengiamas ir verslo poreikius sekantis pokytis. Įmonė, dirbanti tiek Lietuvos rinkoje, tiek su eksportu, energijos gamyba ir paslaugų tiekimu gyventojams bei verslams, turi begalę tikslų, reikalavimų ir auditorijų. Geriausiai žinomas kompanijos aspektas – elektros tiekimas Lietuvos gyventojams – yra išties tik nedidelė bendro grupės verslo dalis, tad naujasis prekės ženklas apima daug daugiau ir mes negalime jo vertinti tik kaip kasdieniai vartotojai“, – pabrėžia G. Užkuraitis.

VŽ rašė, kad energetikos bendrovė sulaukė pastebėjimų dėl naujojo savo prekės ženklo tapatumo Australijos konsultacijų bendrovei „Ignitis“.

„Taip, matėme australų „Ignitis“ konsultacijų įmonę, artimą jų spalvinę gamą. Geroji žinia, kad jie toli, kad dirba kitame verslo segmente, tad mums pavyko sėkmingai užregistruoti savo prekės ženklą ir Lietuvoje, ir tarptautiniu mastu. Šiandien rasti tarptautinį žodį, kad jo reikšmė, spalvų gama ar forma kokiame nors kontekste nebūtų jau kažkur pasaulyje panaudota, yra be galo sunku“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Naujojo prekės ženklo pristatymo kampaniją ruošė „McCann Vilnius“, taip pat dizaino agentūra „Spark LT“.

VŽ primena, kad šiuo metu energetikos bendrovė yra paskelbusi kūrybos agentūros konkursą.

„Renkamės ne tik vieną vardą, bet konsoliduojame ir biudžetus, mažiname partnerių skaičių“, – pažymi I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Plačiau apie prekės ženklo keitimo iššūkius skaitykite čia.

Naujojo prekės ženklo kūrimui, į kurį įėjo tarptautinė analizė, strateginių alternatyvų gryninimas, pozicionavimas, 3 pavadinimų krypčių rengimas, logotipo kūrimas ir t. t., „Lietuvos energijai“ skyrė 42.000 Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 1

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau