2019-06-11 15:56

Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas

Linas Šneideris, „Ernst & Young Baltic“. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Linas Šneideris, „Ernst & Young Baltic“. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

„Kliento patirtis nusimeta trečio brolio etiketę. Matome vis daugiau bendrovių, kurios imasi į klientą orientuotų strategijų, kur svarbiausia ašis tampa – žmogus“, – atidarydamas konferenciją „Klientų patirties valdymas“ kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Gintautas Mažeika, „Mažeika ir partneriai“ vadovaujantis partneris, antrina, dar visai neseniai daugeliui verslų klientų pasitenkinimas būdavo antrame plane, o daugiau dėmesio tekdavo gamybos procesams, tiekimo grandinei ar naujų produktų kūrimui“, – teigia p. Mažeika.

Pasak jo, šiandien įmonės nebegali nekreipti dėmesio į kliento poreikius, ir tai tampa vienu iš pagrindinių konkurencinių pranašumų, strateginių prekių ženklų funkcijų ir jų augimo šaltinių.

„Šiandien čia susirinko apie 300 dalyvių, tačiau esu tikras, kad po kelių metų, ši konferencija bus vienas svarbiausių „Verslo žinių“ renginių“, – pabrėždamas klientų patirties svarbą, teigė p. Mažeika.

Linas Šneideris, „Ernst & Young Baltic“ asocijuotasis partneris, priduria, kad viso to katalizatorius – pokyčių greitis visose srityse.

„Verslams tai ir naujos galimybės, ir naujos rizikos. Jei anksčiau klientai prekių ženklus lygindavo su konkurentais, dabar lygina su rinkos lyderiais. Tad klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros“, – konferencijoje kalbėjo p. Šneideris.

52795
130817
52791