Startuoja nauja „Investuok Lietuva“ reklaminė kampanija

Publikuota: 2019-03-28
Stop kadras iš klipo.
svg svg
Stop kadras iš klipo.

„Investuok Lietuvoje“ biuras startuoja su nauja kampanija, kurioje reklamos gamintojams kėlė aiškią užduotį – atsidurti žemėlapyje tarp kitų automobilius ir jų komponentus gaminančių bendrovių.

Klipą kūrė kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“ kartu su studija „Some Films“ ir režisieriumi Andriumi Kirvela.

„Nusprendėme papasakoti apie lietuvių inžinerijos istoriją ir rankas, kuriose įmanoma viskas. Rašant scenarijų, o vėliau gaminant klipą, teko ieškoti ir archyvinės medžiagos, ir autentiškų brėžinių, kurie atgijo šiame klipe, – pasakoja Mantas Velykis, „McCann Vilnius“ kūrybos vadovas. – Jau ne pirmą kartą dirbdami su „Investuok Lietuvoje“ džiaugiamės, kad tai klientas norintis laužyti industrijos normas: neužverčiame žiūrovų skaičiais, kalbančiomis galvomis ir grafikais. Nepaisant to, kad tai B2B komunikacija, suprantame, kad klipus taip pat žiūri žmonės, kurie turi emocijas ir darydami sprendimus pasikliauna ir jomis.“

Pasak jo, klipas jau rodytas keletoje investuotojų parodų ir sulaukė pozityvių reakcijų bei dėmesio Lietuvai, kaip ir galimybėms čia vystyti automobilių komponentų gamybą.

 

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
123456 priežastys pasikeisti prasčiausią slaptažodį

Švedijoje startavo provokuojanti ir aštri reklamos kampanija, primenanti, kad daugelio vartotojų naudojami...

Rinkodara
17:49
E. prekyba kirto „Lidl“ ir „Aldi“: sumažėjo rinkos dalis JK Premium

Jungtinė Karalystė (JK) yra viena tų šalių, kurios gyventojai maisto ir kitas būtiniausias prekes drąsiau...

Prekyba
2021.03.07
Neramina atsiradusios vartotojų žirklės 1

Prekybininkai kalbėdami apie šiandienines pirkėjų nuotaikas, pažymi, kad vartotojas tapo atsargesnis, be to,...

Rinkodara
2021.03.07
Karantino grimasos: namų virtuvė įgriso Premium 1

Pandemija ir nuotolinis darbas daugybę žmonių uždarė namuose ir paskatino dažniau suktis virtuvėje.

Prekyba
2021.03.07
„Iki“ pavasario kampanijos veidu tapo „The Roop“ lyderis

Prekybos tinklas „Iki“ pavasario reklaminės kampanijos veidu pasirinko „Eurovizijos“ atrankos Lietuvoje...

Rinkodara
2021.03.06
„Lemonos“ šuolis su „Magento Commerce 2“ ir naujienlaiškiais meistrams  Premium 6

Elektronikos komponentų platintoja UAB „Lemona“ per metus savo e. parduotuvės konversijos rodiklį padidino...

Prekyba
2021.03.05
Kiek išleisti rinkodarai internete Premium

Karantinas daugelį bendrovių privertė parduotuves perkelti į internetinę erdvę. Kiek procentų nuo apyvartos...

Tinklalaidės
2021.03.05
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
2021.03.04
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
2021.03.04
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 6

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
Keičiasi „Medipresos“ vadovas 2

Nuo kovo 1 d. leidinių ir knygų platinimu užsiimančiai įmonei UAB „Medipresa“ vadovaus Laimonas Blažinskas.

Rinkodara
2021.03.01
Pokyčiai „Nielsen“: naujas savininkas ir vardas Premium

Tarptautinė privataus kapitalo įmonė „Advent International“ įsigijo tyrimų bendrovės „Nielsen“ pasaulinį...

Rinkodara
2021.03.01
Apsipirkti į maisto parduotuvę – bent kartą per savaitę

Nors e. prekybos apimtys auga, dauguma pirkėjų maisto ir kitų pirmo būtinumo prekių įsigyti į parduotuves...

Prekyba
2021.02.28
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus