2019-01-08 13:36

Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant sekundėmis, tiek vertinant pinigais. Daugiausia reklamos sekundžių, kaip ir ankstesniais metais, transliavo TV3 televizija, o labiausiai buvo matomas prekybos tinklas „Maxima“. Ji, aplenkusi „Tele2“, atsistojo ant pirmojo laiptelio.

Palyginus 2018 m. ir 2017 m. šventinio laikotarpio (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.) televizijos reklamos biudžetus, labiausiai – po 3 kartus – išaugo interneto operatorių ir socialinės reklamos apimtys (skaičiuojant be nuolaidų, neįtraukiant rėmimų).

„Maždaug po pusantro karto reklamos investicijos didėjo ir šiose produktų grupėse: paskolos, lizingas, vaistų ir vaistinių segmentas, kava, prekybos tinklai, valstybės institucijos. Reklamdavių sąraše išsiskyrė „Vox Pharmaceutica“ reklamai televizijoje šventiniu periodu skyręs net 11 kartų didesnį biudžetą. „Huawei Technologies“ – 6 kartus, „Beiersdorf“ – 3 kartus“, – skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

52795
130817
52791