Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“
Palyginus 2018 m. ir 2017 m. šventinio laikotarpio (lapkričio 16 d. – gruodžio 27 d.) televizijos reklamos biudžetus, labiausiai – po 3 kartus – išaugo interneto operatorių ir socialinės reklamos apimtys (skaičiuojant be nuolaidų, neįtraukiant rėmimų).
„Maždaug po pusantro karto reklamos investicijos didėjo ir šiose produktų grupėse: paskolos, lizingas, vaistų ir vaistinių segmentas, kava, prekybos tinklai, valstybės institucijos. Reklamdavių sąraše išsiskyrė „Vox Pharmaceutica“ reklamai televizijoje šventiniu periodu skyręs net 11 kartų didesnį biudžetą. „Huawei Technologies“ – 6 kartus, „Beiersdorf“ – 3 kartus“, – skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai