2018-07-31 12:00

Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai

Šių prekybininkų konkursų rinka laukia, abi jos VŽ patvirtino rudenį rengsiančios konkursus.
Šių prekybininkų konkursų rinka laukia, abi jos VŽ patvirtino rudenį rengsiančios konkursus.
Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkos dalyviai tikisi „Maximos“ konkurso, nes 2 m. sutartis su šiandieniais partneriais „Inspired UM“ baigiasi šių metų gale. Po kelių mėnesių turėtų prasidėti ir „Lidl Lietuvos“ konkursas (šiandienė agentūra – „Media House“). Abi mažmenininkės VŽ patvirtino rudenį rengsiančios konkursus. Viliamasi ir galimo „Telia Lietuvos“ konkurso. Šie prekių ženklai – vieni didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje, tad laimėjimai tokiuose konkursuose gerokai padidina ir žiniasklaidos planavimo agentūrų apyvartą.

Kaip rodo pagal „Creditinfo“ duomenis sudaryta VŽ lentelė, žiniasklaidos planavimo agentūrų reitingas 2017 m. išliko beveik nepakitęs, išskyrus „Carat“ ir savininkus pakeitusios „Arena Medios“ šuolį į viršų. Didžiausius pardavimus 2017 m., kaip ir 2016 m., tarp sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Jos pardavimai per metus išaugo beveik 3%, iki 13,7 mln. Eur, ir ji išlaikė pirmąją poziciją.

52795
130817
52791