2018-12-04 18:59

„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja

SIPA / „Scanpix“ nuotr.
SIPA / „Scanpix“ nuotr.
Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos kolekcijos pristatymo transliaciją per TV, kur, kaip ir kasmet, akys raibo nuo prabangos, deimantų ir tobulų modelių spindesio. Tačiau tas blizgesys jau nebepaslepia vis žemyn riedančių bendrovės finansinių rezultatų.

„L Brands“, prabangaus apatinio trikotažo gamintojos „Victoria‘s Secret“ savininkės, akcijų kaina šiais metais sumažėjo beveik perpus, rašo „The Economist“.

„Victoria’s Secret“ šou tik dar kartą pademonstravo, kad šis ikoniškas, daugeliui puikiai žinomas prekės ženklas susiduria su rimtais sunkumais: nesugeba prisitaikyti prie besikeičiančio klientų poreikių ir situacijos rinkoje.

52795
130817
52791