2018-06-26 20:40

Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher Scientific Baltics“, palankiausiai vertinamas sektorius – technologijų centrai ir IT įmonės. Visuomenės akyse geriausios reputacijos laurai atiteko vaistinių tinklui „Camelia vaistinės“, vos vienu tašku nusileido „Eurovaistinės“ ir „Lidl“.

Tokius duomenis rodo Verslo reputacijos indeksas, kurį kaip ir kasmet atliko rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė SIC, Investuotojų forumas ir komunikacijos bendrovė „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Tyrime analizuotas respondentų emocinis santykis su įmone – ar ji suvokiama, kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra gerbiama, ar ja pasitikima. Taip pat tirti svarbiausi reputacijos atributai: produktai ir paslaugos, klientai, jų poreikiai, sąžiningi atlyginimai ir rūpinimasis darbuotojais, verslo sėkmė, finansiniai rodikliai, verslo etika, nuosekli socialinė veikla ir inovatyvumas. Remiantis jais išvedamas įmonės reputacijos indeksas.

52795
130817
52791