Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai

Tokius duomenis rodo Verslo reputacijos indeksas, kurį kaip ir kasmet atliko rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovė SIC, Investuotojų forumas ir komunikacijos bendrovė „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.
Tyrime analizuotas respondentų emocinis santykis su įmone – ar ji suvokiama, kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra gerbiama, ar ja pasitikima. Taip pat tirti svarbiausi reputacijos atributai: produktai ir paslaugos, klientai, jų poreikiai, sąžiningi atlyginimai ir rūpinimasis darbuotojais, verslo sėkmė, finansiniai rodikliai, verslo etika, nuosekli socialinė veikla ir inovatyvumas. Remiantis jais išvedamas įmonės reputacijos indeksas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai