„INK agency“ pernai perkopė 1 mln. ribą

„Praėjusiais metais aktyviai plėtėme klientų portfelį, bet darėme tai kryptingai. Rinkomės bendradarbiauti su savo srities rinkos lyderiais, tarptautinėmis bendrovėmis. Kartu stiprinome savo ryšius ir partnerių tinklą užsienyje, galimybes dirbti visų Baltijos šalių lygiu“, – augimo priežastis išplatintame pranešime vardina Julija Jermakova, „INK agency“ vykdančioji partnerė.
Agentūros grynasis pelnas išaugo 31% iki 107.112 Eur.
Praėjusiais metais „INK agency“ pradėjo bendradarbiauti su tarptautine technologijų bendrove „Huawei“, kurios komunikacijos veiksmus vykdo ir koordinuoja visose trijose Baltijos šalyse. Taip pat agentūra pernai pradėjo komunikacijos paslaugas teikti tarptautinėse rinkose veikiančiai „Modus Group“, atnaujino prekės ženklą „INHUS Group“, anksčiau žinomai „Markučių“ vardu, bei prisidėjo prie tarptautinės „L‘Oreal“ komunikacijos kampanijos. Tarp naujų „INK agency“ klientų, su kuriais agentūra ėmė bendradarbiauti 2017 m., yra ir „Kalnapilio-Tauro“ grupė.
„Daug dėmesio 2017 m. skyrėme naujų produktų vystymui, krizių komunikacijos kompetencijų stiprinimui bei tolimesniam vidinės komunikacijos pajėgumų plėtojimui“, – teigia p. Jermakova.
Didesnė integracija su „INK agency“ įkurta skaitmeninės kūrybos agentūra „bigNow“ taip pat buvo viena iš agentūros augimo priežasčių. „bigNow“ apyvarta per praėjusius metus išaugo šešis kartus iki 273.000 Eur.
„INK agency“ komunikacijos paslaugas taip pat teikia prekybos tinklui „Iki“, „ERGO draudimo grupės“ įmonėms, vaistinių tinklui „BENU“, sveikatingumo klubų tinklams „Impuls“, „Lemon Gym“ ir k.t. Agentūros akcijos priklauso Kęstučiui Gečui.
„INK agency“ džiaugiasi, viršijusi 1 mln. Eur apyvartą. Jei žvelgtume į komunikacijos agentūrų reitingą pagal šį rodiklį, 2016 m. didesnę nei 1 mln. Eur apyvartą buvo pasiekusios tik 4 agentūros, visos likusios didžiųjų dvidešimtuke skaičiavo mažesnius pardavimus.