„bigNow“ pardavimų augimą skaičiuoja kartais

Publikuota: 2018-03-21
Jarūnė Narkevičiūtė, „bigNow“ vadovė. Asmen. nuotr.
Jarūnė Narkevičiūtė, „bigNow“ vadovė. Asmen. nuotr.

Skaitmeninės kūrybos agentūra „bigNow“ 2017-aisiais kelis kartus padidino klientų skaičių, apyvartą ir pelną.

2017 m. UAB „Dideli dideli“, valdančios prekės ženklą „bigNow“, pajamos siekė 273.000 Eur, pelnas – 49.000 Eur. Atitinkamai pajamos per nepilnus 2016 m. veiklos metus siekė 45.958 Eur, pelnas – 11.231 Eur.

„2016 m. pradėjome veiklą kaip socialinės medijos agentūra, bet pernai įkūrėme Kūrybos departamentą ir tapome skaitmeninės kūrybos agentūra, jungiančia skirtingas komunikacijos sritis. Naujos agentūros kompetencijos leidžia mums mažesniais kaštais pasiekti tradicinėms reklamos kampanijoms keliamus tikslus“, – išplatintame pranešime teigia Jarūnė Narkevičiūtė, „bigNow“ vadovė.

Vienas svarbiausių 2017 m. įvykių buvo „bigNow“ kartu su komunikacijos agentūra „INK agency“ ir partneriais Latvijoje bei Estijoje laimėtas Kinijos telekomunikacijų įrangos milžinės „Huawei“ skelbtas komunikacijos visose Baltijos šalyse konkursas.

Įprasta, kad socialinės medijos agentūros rūpinasi prekės ženklo žinomumu čia, tačiau 2017 m. „bigNow“ taip pat aktyviai pradėjo dirbti su tokiais naujais produktais kaip darbdavio pozicionavimas (angl. employer branding), vadovų komunikacija, krizių valdymu socialiniuose tinkluose.

Didžiausi „bigNow“ klientai: „Telia“, „Huawei“, „Švaros broliai“, „Lemon Gym“, „BENU vaistinė“, „Gera dovana“, „YIT Kausta“, „Melga“, „Šviesa“, „Inhus“, „Vilpra“.

Didžioji dalis „bigNow“ akcijų priklauso agentūros steigėjui Kęstučiui Gečui, „INK agency“ vyriausiajam partneriui, likusi - „bigNow“  vadovei.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 1

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 22

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

E. laiškų rinkodara: kokių pasiūlymų laukia klientai

Kasdien atsirandant vis naujiems nuomonės lyderiams (angl. influencers), atrodo, kad tai – vienintelis...

Rinkodara
2018.04.08
Kad pasiektų vartotojus, tampa savo srities ekspertais

Pasitelkite socialinius tinklus, rašykite tinklaraštį, dalinkitės vaizdo įrašais su patarimais, – tokių...

Rinkodara
2018.04.08

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau