2018-03-21 11:27

„bigNow“ pardavimų augimą skaičiuoja kartais

Jarūnė Narkevičiūtė, „bigNow“ vadovė. Asmen. nuotr.
Jarūnė Narkevičiūtė, „bigNow“ vadovė. Asmen. nuotr.
Skaitmeninės kūrybos agentūra „bigNow“ 2017-aisiais kelis kartus padidino klientų skaičių, apyvartą ir pelną.

2017 m. UAB „Dideli dideli“, valdančios prekės ženklą „bigNow“, pajamos siekė 273.000 Eur, pelnas – 49.000 Eur. Atitinkamai pajamos per nepilnus 2016 m. veiklos metus siekė 45.958 Eur, pelnas – 11.231 Eur.

„2016 m. pradėjome veiklą kaip socialinės medijos agentūra, bet pernai įkūrėme Kūrybos departamentą ir tapome skaitmeninės kūrybos agentūra, jungiančia skirtingas komunikacijos sritis. Naujos agentūros kompetencijos leidžia mums mažesniais kaštais pasiekti tradicinėms reklamos kampanijoms keliamus tikslus“, – išplatintame pranešime teigia Jarūnė Narkevičiūtė, „bigNow“ vadovė.

Vienas svarbiausių 2017 m. įvykių buvo „bigNow“ kartu su komunikacijos agentūra „INK agency“ ir partneriais Latvijoje bei Estijoje laimėtas Kinijos telekomunikacijų įrangos milžinės „Huawei“ skelbtas komunikacijos visose Baltijos šalyse konkursas.

Įprasta, kad socialinės medijos agentūros rūpinasi prekės ženklo žinomumu čia, tačiau 2017 m. „bigNow“ taip pat aktyviai pradėjo dirbti su tokiais naujais produktais kaip darbdavio pozicionavimas (angl. employer branding), vadovų komunikacija, krizių valdymu socialiniuose tinkluose.

Didžiausi „bigNow“ klientai: „Telia“, „Huawei“, „Švaros broliai“, „Lemon Gym“, „BENU vaistinė“, „Gera dovana“, „YIT Kausta“, „Melga“, „Šviesa“, „Inhus“, „Vilpra“.

Didžioji dalis „bigNow“ akcijų priklauso agentūros steigėjui Kęstučiui Gečui, „INK agency“ vyriausiajam partneriui, likusi - „bigNow“  vadovei.

52795
130817
52791