2017-06-21 08:00

Didžiausia – „Fabula“, pelningiausia – „Publicum FComm“

Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkė, agentūros „PR Service“ vadovė: „Net sumažėjus bendrajai apyvartai, tiesioginės rinkos pajamos išliko stabilios, o tai reiškia, kad agentūros sugeba dirbti efektyviau.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos tarybos pirmininkė, agentūros „PR Service“ vadovė: „Net sumažėjus bendrajai apyvartai, tiesioginės rinkos pajamos išliko stabilios, o tai reiškia, kad agentūros sugeba dirbti efektyviau.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančios bendrovės 2016 m. stabtelėjo. 13-os agentūrų tiesioginės pajamos išliko kaip 2015 m., o jų pardavimai atitinkamai per metus sumenko 13%.

Pastaruosius kelerius metus sėkmingai į viršų kopęs viešųjų ryšių sektorius praėjusius metus vadina lūžio tašku, kai didžiuma agentūrų perkainoja savo darbo principus ir koreguoja teikiamų paslaugų krepšelį.

Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė, agentūros „PR Service“ vadovė, teigia, kad komunikacijos agentūros vis aštriau konkuruoja ir su reklamos, ir socialinių medijų bendrovėmis.

52795
130817
52791