Pratęsiama paraiškų registracija konkursui „Password 2018“

Publikuota: 2018-04-05

Jau penkioliktą kartą varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo kviečiančios „Verslo žinios“ pratęsia konkurso paraiškų registracijos terminą.

Įmonės įdomiausius ir efektyviausius rinkodaros projektus gali teikti iki balandžio 11 d. 17 val. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2017 m., iki 2018 m. kovo pradžios.

Didžioji dalis šiemetinės komisijos narių – deleguoti pagrindinių rinkodaros ir komunikacijos asociacijų – Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos RSVA atstovai.

Eglė Beinorienė, „Password 2018“ projekto vadovė, pabrėžia, kad konkursas yra skirtas pasimatuoti vietos rinkos temperatūrą ir tendencijas, todėl komisijos nariai taip pat renkami iš vietos ekspertų.

„Komisijos nariams keliame kompetencijos, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimus, be to, šiemet nusprendėme kreiptis į reklamos, rinkodaros bei komunikacijos srities ekspertus vienijančias didžiausias organizacijas, kad jie deleguotų savo atstovus į komisiją. Tikimės, kad tai padės užtikrinti platesnį ir agentūrų, ir klientų atstovavimą, o vertinimo komisijos posėdžiuose vyks konstruktyvios diskusijos. Atkreipiame dėmesį, kad komisijos nariai vertinti savo kampanijų ar dalyvauti su jomis susijusiose diskusijose negali“, – priduria p. Beinorienė.

Stipriausi darbai


Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, „Password 2018 m.“ komisijos narė, teigia, kad šis konkursas – rinkodaros bendruomenei vienas svarbiausių metinių renginių, kur suplaukia geriausia įmonių praktika.

„Džiugu, kad kasmet sulaukiame ir daugiau dalyvių – paraiškų teikėjų, ir ne mažiau aktyvių šių pranešimų klausytojų. Jau ne vienus metus kalbame apie duomenis, efektyvumą, tačiau pastarasis rodiklis ilgą laiką buvo skaičiuojamas, remiantis labiau medijų parametrais, pavyzdžiui, pasiekta auditorija. Dabar matome lūžį, kai efektyvumą pirmiausia matuojame žiūrėdami, kaip viena ar kita kampanija paveikė verslo rezultatus, kiek tai padidino pardavimus ar vartotojų lojalumo rodiklius“, – kalba p. Jermakaitė. Pasak jos, palengva mąžta klientų baimė dalytis duomenimis. 

„Klientai ir patys atrado turintys tuos duomenis ir gali įvertinti kelerių metų tendencijas ir skirtingų veiksmų bei kampanijų įtaką. Kartu, turėdami vis daugiau duomenų, vis labiau galime nustatyti kiekvieno veiksmo rezultatą. Tik matydamas visą veiksmų, aplinkybių paletę gali priimti tinkamiausius sprendimus“, – priduria p. Jermakaitė.


Paraišką galite rasti čia.

Asmeninio dėmesio


Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, pabrėžia, kad šiandien viena labiausiai besitransformuojančių rinkodaros sričių yra integruota komunikacija. 

„Dar prieš kelerius metus ji reiškė didelius biudžetus, didžiules kampanijas. Šiandien ji vis labiau siejama su rinkodaros biudžetų optimizavimu, pasitelkiant skirtingų kanalų – skaitmeninių ir fizinių – sintezę ir analitiką. Ne mažiau šiandien svarbi ir personalizacija, gebėjimas iki smulkiausių grupelių tiksliai segmentuoti auditoriją, palaikyti ir vystyti asmeninį dialogą tarp prekės ženklo ir vartotojo, o kartu ir uždirbti, didinti pelningumą, pardavimus skirtinguose kanaluose“, – teigia p. Gaudiešienė.

Laikas – svarbiausias veiksnys

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, pabrėžia, kad kasmetinis „Password“ – puiki proga įmonių rinkodaros skyriams pasimatuoti, ką nuveikė per metus.

„Taip, dažnai mėgstame pasiteisinti, kad pritrūko laiko užpildyti, tačiau taip kalbančius ar dvejojančius norėtųsi paskatinti – pildydami paraiškas taip pat mokomės, tai leidžia pamatyti ir klaidas bei trūkumus. Žinoma, tam, kad paraiška būtų gerai užpildyta, reikia skirti nemažai pastangų ir laiko, kad žmonės, kurie nėra susiję su tuo, suprastų be galvosūkių. Menas yra užpildyti paraišką glaustai, sklandžiai ir logiškai“, – nusišypso p. Kazlauskienė ir, prisimindama prieš kelerius metus „Password“ nugalėjusią „Lietuvos draudimo“ kampaniją „Yra skirtumas, kur draustis“, teigia, kad tuokart sėkmę lėmė tiksli įžvalga, racionalus ir pasvertas įgyvendinimas bei paprastumas.

„Perklausėme dešimtis tūkstančių klientų atsiliepimų, kol sau atsakėme į klausimą, kur yra problema. Kai surandi tą įžvalgą, toliau viskas pasipila tarsi iš gausybės rago. Svarbiausia išsikelti tinkamus tikslus ir sustyguoti viską taip, kad toliau einantys veiksmai būtų logiški jų atžvilgiu. Svarbu susitarti įmonėje, kokio tikslo siekiate, ir tik tada pradėti konstruoti naują kampaniją“, – kalba p. Kazlauskienė. Sėkmės verslui neatneš situacija, kai apie tikslus bus pradėta aiškintis kampanijos metu.

„Taip prarasite laiką. Kartais atrodo viskas aišku, tad komanda visai nenori gaišti laiko dar vienam susėdimui prie stalo. Tokiais atvejais labai padeda popierius – užrašykite visa tai ir pasitvirtinkite. Neretai, kai mintys nugula popieriuje, paaiškėja, kad kažkas kažką ne taip suprato, ne tą turėjo galvoje. Aiškumas startuojant yra labai svarbu, tai taupo laiką ir pinigus“, – akcentuoja p. Kazlauskienė.

Trys parametrai


Įvertinusi paraiškas komisija balandžio pabaigoje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2018 m.“. 
Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%). Pastariesiems atitenka didžiausias dėmesys.

[infogram id="fa710534-d11a-4faf-b50b-16d88dd49cdc" prefix="h7v" format="interactive" title="rinkodara-password"]

Ir „Metų prekės ženklas“


Kartu „Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nominantai.
Pastarojo konkurso finalininkai paaiškės kovo pabaigoje, kai iš tyrimų bendrovės „Nielsen“ pateiktų duomenų bus atrinkti sėkmingiausius pardavimus skaičiavę, labiausiai 2017 m. augę prekių ženklai.

Ir efektyviausios kampanijos, ir „Metų prekės ženklo 2018 m.“ nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 1

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau