2017-12-20 10:38

„Fabula“ įsigijo reklamos agentūrą „MullenLowe Vilnius“

Mykolas Katkus, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas, akcininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mykolas Katkus, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas, akcininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ įsigijo reklamos agentūrą „MullenLowe Vilnius“ (UAB „Age reklama“).

Kiek anksčiau ši reklamos agentūra veikė su prekės ženklu „Lowe Age“.

Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė, teigia, kad „MullenLowe Vilnius“ įsigyja dėl agentūros komandos kompetencijos ir patirties.

„Pastaraisiais metais „Fabula“ dirba integruotos komunikacijos srityje, teikia strategines ir kūrybines reklamos paslaugas, o „MullenLowe Vilnius“ įsigijimas leis įsitvirtinti šiose srityse. Teikiame vis daugiau grafinio dizaino, vaizdo turinio produkcijos ir reklamos paslaugų. Komunikacijų rinkai integruojantis būsime vis aktyvesni, todėl reikia naujų pajėgumų ir patirties – savo klientams teiksime viso spektro rinkodaros komunikacijos paslaugas“, – išplatintame pranešime teigia p. Rimkienė.

Raminta Rimkienė, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vykdomoji direktorė.

„MullenLowe Vilnius“ – viena seniausių kūrybinių reklamos agentūrų šalyje, veikianti nuo 1993 m., ji teikia visas reklamos kūrybos ir ženklodaros paslaugas. Agentūros darbai ne kartą įvertinti Lietuvos ir užsienio reklamos festivaliuose, o narystė pasauliniame „MullenLowe“ tinkle leidžia veiklą grįsti tarptautine ekspertine patirtimi.

Planuojama, kad agentūros ir toliau veiks atskirai, tačiau įsikurs po vienu stogu. Sandorio vertė yra neskelbiama.

„MullenLowe“ apyvarta pernai siekė 681.873 Eur, 2015 m. – 624.383 Eur. Grynieji nuostoliai 2016 m. 27.005 Eur, užpernai dirbta pelningai (59.110 Eur). Pernai vasarą agentūroje dirbo aštuoni darbuotojai, šiuo metu – penki.

„Fabula Hill + Knowlton Strategies“ (UAB „Fabula ir partneriai“) tarp komunikacijos agentūrų skaičiuoja didžiausias pajamas. Tiesa, per 2016 m. jos sumenko 31% iki 2.828.460 Eur.

VŽ pateikdama metinių agentūrų rodiklių analizę rašė, kad kritimą lėmė vieno kliento iš viešojo sektoriaus netekimas – agentūra buvo laimėjusi Nacionalinės mokėjimo agentūros 4,5 mln. Eur vertės konkursą, kuris po 9 mėnesių buvo nutrauktas.

„Atmetus tai, mūsų pajamos pernai augo. Šiemet planuojame išlaikyti tokią pačią tendenciją“, – teigia p. Rimkienė.

Pernai, matydama besikeičiančių paslaugų krepšelį, kur vis didesnę dalį atsiriekia rinkodaros komunikacijos projektai, agentūra pakeitė pavadinimą į „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ (iki pernai vėlyvo rudens agentūra vadinosi „VRP Hill + Knowlton Strategies“, UAB pavadinimas buvo „Viešųjų ryšių partneriai“.

Nuo 2004 m. agentūra atstovauja tarptautinio komunikacijos tinklą „Hill + Knowlton Strategies“.

85% „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ akcijų valdo Mykolas Katkus ir Žydrūnas Gaudiešius, Mindaugas Ardišauskas – 10%, Lina Šliogerienė – 5%.

infogram.com::didziuju_komunikacijos_agenturu_reitingas_ne_vien_asociacijos_nariusurikiuota_pagal_2016_m_bendraji_pelna_tiesiogines_pajamas

52795
130817
52791