Lyderio karūna – reikia ir žaidimo, ir sveikos nuovokos

Šiuo metu po Verslo žinių vėliava vyksta Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių rinkimai išfiltravome sėkmingiausius finansinius rezultatus skaičiavusias bendroves, lyderės vardą jos išsikovoti bando ir interneto platybėse.
Ne paslaptis, skirtingais būdais: ir burdamos kolektyvą, ragindamos balsuoti draugų draugus bei gimines, ir paslapčia raitydamos netikrus profilius, kaip antai Apelsinas Apelsinukas ar Gumbas Gumbelis bei taip spausdamos sau papildomą balsą, ir pasitelkdamos lietuviškos padangės žvaigždutes ir nuomonių lyderius socialiniuose tinkluose, kurie taip pat aktyviai kviečia solidarizuotis ir balsuoti už vieną ar kitą bendrovę.
Pastaruoju atveju, žinoma, dažniausiai ne už dyką. Taip atsilyginama už partnerystę ir bendradarbiavimą, arba tiesiog susimokama už paslaugą, kai žinomas asmuo vilioja savo sekėjus balsuoti, žadėdamas didesnį ar mažesnį atlygį.
Ir tiesą sakant, sunku įvertinti, kas yra mažesnė blogybė: nupirktas balsas ar feikinių balsų kūrimas (P.S. jų, beje, suradome bemaž pas visas daugiau balsų surinkusias bendroves ne veltui sakome, kad audituojame balsus. Pas vienas įmones daugiau, pas kitas mažiau, nors pirštais ir nebadysime ir viešo teismo neskelbsime). Asmeniškai aš, iš šių dviejų blogybių turbūt rinkčiausi pirmąją, taip bent jau balsuoja tikri žmonės, o ne interneto vaiduokliai. Tačiau tuo pirmuoju atveju taip norėtųsi matyti ne banalius atlygio mainus, o sąžiningą ir garbingą žaidimą.
Verslo žinios šiuo atveju nesiims moralizuojančio mokytojo vaidmens, paliksime tai pačių rinkos dalyvių sąžinės reikalui.
Nepaisant to, kad tiesioginės ir netiesioginės kritikos laviną teko atlaikyti ir mums patiems su nedviprasmiškais pastebėjimais, kad tai ne tik dalyviams, bet ir mums didelio pliuso neprideda.
Tiesos yra. Rengiamų konkursų, projektų tobulumui ribų nėra, ir tikėtina, kitais metais lyderių projektą teks kiek keisti.
Lyderis ne vienas
Tačiau iš kitos pusės, šiuo atveju lyderis ne tas vienintelis, kuris sugebės surinkti daugiausia balsų internete.
Lyderiai visos septyniolika bendrovių, kurios pateko į sektoriaus lyderių sąrašus. Tai tos bendrovės, kurios gali didžiuotis 2016 m. finansiniais rezultatais. Joms sekasi ir šiemet.
Štai jos, tos lyderės: žiniasklaidos planavimo bendrovė Inspired UM, ji užima pirmaujančią poziciją pagal 2016 m. pardavimų pajamas ir trečią vietą pagal ikimokestinį pelną; pirmoje vietoje reitinguojant įmones pagal ikimokestinį pelną ir pelningumą 2016 m. lauko reklamos bendrovė JCDecaux Lietuva; sparčiausią pardavimų šuolį pernai fiksavo rinkos naujokė žiniasklaidos planavimo BPN Lietuva; pagal ikimokestinio pelno šuolį pernai, palyginti su 2015 m., pirmojoje pozicijoje reklamos gamybos ir dizaino studija Tape; tarp sektoriaus lyderių prasibrovusi vienintelė ryšių su visuomene agentūra Publicum čia pateko užimdama trečią vietą pagal ikimokestinio pelno augimą per 2016 m. ir penktą vietą pagal pelningumą.
Visas geriausius rezultatus, skaičiavusias sektoriaus bendroves - lyderes rasite čia.
Dar vieną lyderės vardą daugiausia simpatijų internete surinkusios agentūros titulą viena iš bendrovių išsikovos savo rankomis. Kaip, tebūnie jos sąžinės ir įmonės vidinės etikos reikalas.
Mes pasidžiaugsime kitkuo. Skambučiais ir padėkomis (kalbu ne vien apie šiuos metus ir ne vien apie šį projektą), kur protingos ir išmintingos bendrovės tokius projektus pasitelkia komandos sutelkimui ir bendrumo, vieningumo viduje stiprinimui.
Laimėję jaučiamės, vien patekę į sarašą, Ši savaitė mus sustiprino kaip komandą ir prilygo keliems rimtiems team building renginiams, Kolektyvo sutelkimui, tai buvo Wow projektas, tai vos keli pastebėjimai atskrieję į redakciją.
Tad palinkėjimas žaiskime sąžiningai, mokėkime ir pralaimėti, ir laimėti. O jei jau labai labai norime dar vieno titulo pasirinkite subtilesnes priemones, kaip pavyzdžiui, tuos balsus rinkite darydami gerus darbus socialines kampanijas.
FOTOGALERIJA WEB Sektorių lyderiai_Rinkodara (19 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti