Lyderio karūna – reikia ir žaidimo, ir sveikos nuovokos

Publikuota: 2017-10-06
Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos redaktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiuo metu po „Verslo žinių“ vėliava vyksta Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių rinkimai – išfiltravome sėkmingiausius finansinius rezultatus skaičiavusias bendroves, lyderės vardą jos išsikovoti bando ir interneto platybėse.

Ne paslaptis, skirtingais būdais: ir burdamos kolektyvą, ragindamos balsuoti draugų draugus bei gimines, ir paslapčia raitydamos netikrus profilius, kaip antai „Apelsinas Apelsinukas“ ar „Gumbas Gumbelis“ bei taip spausdamos sau papildomą balsą, ir pasitelkdamos lietuviškos padangės žvaigždutes ir nuomonių lyderius socialiniuose tinkluose, kurie taip pat aktyviai kviečia solidarizuotis ir balsuoti už vieną ar kitą bendrovę.

Pastaruoju atveju, žinoma, dažniausiai ne už dyką. Taip atsilyginama už partnerystę ir bendradarbiavimą, arba tiesiog susimokama už paslaugą, kai žinomas asmuo vilioja savo sekėjus balsuoti, žadėdamas didesnį ar mažesnį atlygį.

Ir tiesą sakant, sunku įvertinti, kas yra mažesnė blogybė: nupirktas balsas ar „feikinių“ balsų kūrimas (P.S. jų, beje, suradome bemaž pas visas daugiau balsų surinkusias bendroves – ne veltui sakome, kad audituojame balsus. Pas vienas įmones daugiau, pas kitas – mažiau, nors pirštais ir nebadysime ir viešo teismo neskelbsime). Asmeniškai aš, – iš šių dviejų blogybių turbūt rinkčiausi pirmąją, taip bent jau balsuoja tikri žmonės, o ne interneto vaiduokliai. Tačiau tuo pirmuoju atveju taip norėtųsi matyti ne banalius atlygio mainus, o sąžiningą ir garbingą žaidimą. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Verslo žinios“ šiuo atveju nesiims moralizuojančio mokytojo vaidmens, paliksime tai pačių rinkos dalyvių sąžinės reikalui.

Nepaisant to, kad tiesioginės ir netiesioginės kritikos laviną teko atlaikyti ir mums patiems – su nedviprasmiškais pastebėjimais, kad tai ne tik dalyviams, bet ir mums didelio pliuso neprideda.

Tiesos yra. Rengiamų konkursų, projektų tobulumui ribų nėra, ir tikėtina, kitais metais lyderių projektą teks kiek keisti.

Lyderis – ne vienas

Tačiau iš kitos pusės, šiuo atveju lyderis – ne tas vienintelis, kuris sugebės surinkti daugiausia balsų internete.

Lyderiai – visos septyniolika bendrovių, kurios pateko į sektoriaus lyderių sąrašus. Tai tos bendrovės, kurios gali didžiuotis 2016 m. finansiniais rezultatais. Joms sekasi ir šiemet.

Štai jos, tos lyderės: žiniasklaidos planavimo bendrovė „Inspired UM“, ji užima pirmaujančią poziciją pagal 2016 m. pardavimų pajamas ir trečią vietą pagal ikimokestinį pelną; pirmoje vietoje reitinguojant įmones pagal ikimokestinį pelną ir pelningumą 2016 m. – lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“; sparčiausią pardavimų šuolį pernai fiksavo rinkos naujokė – žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“; pagal ikimokestinio pelno šuolį pernai, palyginti su 2015 m., pirmojoje pozicijoje – reklamos gamybos ir dizaino studija „Tape“; tarp sektoriaus lyderių prasibrovusi vienintelė – ryšių su visuomene agentūra „Publicum“ čia pateko užimdama trečią vietą pagal ikimokestinio pelno augimą per 2016 m. ir penktą vietą pagal pelningumą.

Visas geriausius rezultatus, skaičiavusias sektoriaus bendroves - lyderes rasite čia.

Dar vieną lyderės vardą – daugiausia simpatijų internete surinkusios agentūros titulą – viena iš bendrovių išsikovos savo rankomis. Kaip, tebūnie jos sąžinės ir įmonės vidinės etikos reikalas.

Mes pasidžiaugsime kitkuo. Skambučiais ir padėkomis (kalbu ne vien apie šiuos metus ir ne vien apie šį projektą), kur protingos ir išmintingos bendrovės tokius projektus pasitelkia komandos sutelkimui ir bendrumo, vieningumo viduje stiprinimui.

„Laimėję jaučiamės, vien patekę į sarašą“, „Ši savaitė mus sustiprino kaip komandą ir prilygo keliems rimtiems „team building“ renginiams“, „Kolektyvo sutelkimui, tai buvo „Wow“ projektas“, – tai vos keli pastebėjimai atskrieję į redakciją.

Tad palinkėjimas – žaiskime sąžiningai, mokėkime ir pralaimėti, ir laimėti. O jei jau labai labai norime dar vieno titulo – pasirinkite subtilesnes priemones, kaip pavyzdžiui, tuos balsus rinkite darydami gerus darbus – socialines kampanijas.

FOTOGALERIJA WEB Sektorių lyderiai_Rinkodara (19 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku