Naujam „Indiana.lt“ padaliniui vadovaus Filmanavičiūtė
Jo kūrybinį bei strateginį vairą laikys Dovilė Filmanavičiūtė, pastaruosius keletą metų vadovavusi skaitmeninių sprendimų skyriui kūrybinėje agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“. Iš viso p. Filmanavičiūtė „Adell Taivas Ogilvy“, didžiausius pardavimus skaičiuojančioje reklamos agentūroje, dirbo bemaž 7–ius metus.
„Dirbdami su reikliais klientais visada turime būti novatoriški – jau senokai daugelis tiesioginio kontakto su pirkėjais sprendimų yra interaktyvūs. Dovilės patirtis skaitmeninių sprendimų sferoje tikrai suteiks mūsų bendrovei išskirtinumo pirkimo skatinimo priemonių ir pirkėjo rinkodaros srityse“, – išplatintame pranešime teigia Adomas Pladis, „Indiana.lt“ vadovas.
Karjerą kaip žurnalistė pradėjusi, o vėliau daugiau nei dešimtmetį reklamos srityje dirbusi p. Filmanavičiūtė priduria, kad stipriau akcentuoti naująsias kompetencijas tiek aktyvacijų agentūroje, tiek visoje reklamos rinkoje yra jos pagrindinis tikslas bemaž penkerius metus.
„Pasaulis jau seniai kalba apie tai, kad skaitmeninė erdvė nėra tiesiog „ta erdvė“, į kurią investuosime tai, kas liks nuo televizijos reklamos, o turinio rinkodara tai nėra tiesiog priemonės, kurias taip vadinsime tiesiog nutrynę savo prekės ženklo logotipą. Privalome šioms sritims skirti patį didžiausią savo dėmesį, jei norime lygiuotis į kūrybinius šedevrus, kuriais kasmet žavimės „Kanų Liūtų“ reklamos festivalyje“, – kalba p. Filmanavičiūtė, pridurdama, kad nuo šiol specializuosis tik skaitmeninėje erdvėje ir turinio rinkodaroje.
„Taip, turiu daugelio metų patirties ir toje klasikinėje reklamoje, kuri iš esmės savo laiką pamažu atgyvena. Mano asmeninė ambicija – diktuoti rinkodaros tendencijas Lietuvoje, o ne gyventi praeitimi. Todėl ir noriu koncentruotis į labai konkrečią sritį. Nei nuo didžiausios agentūros, nei nuo didžiausių klientų niekur toli nepabėgu – jie visi turi galimybę mane samdyti kaip savo srities profesionalę. Taip, šiandien mes mažesni, tačiau turime ambicijų tapti lygiai tokia pačia didele agentūra“, – sprendimą keisti darbą argumentuoja p. Filmanavičiūtė.
UAB „Indiana.lt“ apyvarta 2015 m. buvo 1,72 mln. Eur, o 2016 m. – 2,12 mln. Eur. Grynasis pelnas atitinkamai – 106.071 Eur ir 213.564 Eur.
Pagrindinė „Indiana.lt“ veikla – rinkodaros paslaugos ir aktyvacijos prekybos centruose – interaktyvių ir išskirtinių prekės ženklo sprendimų kūrimas prekybos vietose.