Didieji prekių ženklai keičia reklamos rinkos taisykles

„Nepastebėjome, kad būtų sumažėjęs augimas nei pagal pardavimų vertę, nei pagal apimtį, – investuotojams pareiškė Jonas Moelleris, „Procter & Gamble“ (P&G) finansų direktorius. – Iš to galiu spręsti, kad mūsų sumažintos išlaidos iš esmės buvo neveiksmingos.“
P&G sumažino išlaidas svetainėms, kuriose jų reklamas dažniau matydavo robotai – kompiuterių programos, imituojančios tikrų interneto platybėse naršančių žmonių veiklą, arba tinklalapiuose, kuriuose bendrovės prekių ženklai buvo reklamuojami šalia nepageidaujamo turinio tekstų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai