Didieji prekių ženklai keičia reklamos rinkos taisykles
„Nepastebėjome, kad būtų sumažėjęs augimas nei pagal pardavimų vertę, nei pagal apimtį, – investuotojams pareiškė Jonas Moelleris, „Procter & Gamble“ (P&G) finansų direktorius. – Iš to galiu spręsti, kad mūsų sumažintos išlaidos iš esmės buvo neveiksmingos.“
P&G sumažino išlaidas svetainėms, kuriose jų reklamas dažniau matydavo robotai – kompiuterių programos, imituojančios tikrų interneto platybėse naršančių žmonių veiklą, arba tinklalapiuose, kuriuose bendrovės prekių ženklai buvo reklamuojami šalia nepageidaujamo turinio tekstų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai