2017-09-06 21:30

Didieji prekių ženklai keičia reklamos rinkos taisykles

VŽ koliažas, „Scanpix“ nuotraukos.
VŽ koliažas, „Scanpix“ nuotraukos.
Vartojimo produktų gamybos milžinė „Procter & Gamble“, savo krepšelyje jungianti visame pasaulyje žinomus prekių ženklus nuo „Gillette“ iki „Pampers“, antrąjį šių metų ketvirtį skaitmeninės rinkodaros išlaidas sumažino 100 mln. USD ir tikina, kad tai nepakeitė pardavimų dinamikos.

„Nepastebėjome, kad būtų sumažėjęs augimas nei pagal pardavimų vertę, nei pagal apimtį, – investuotojams pareiškė Jonas Moelleris, „Procter & Gamble“ (P&G) finansų direktorius. – Iš to galiu spręsti, kad mūsų sumažintos išlaidos iš esmės buvo neveiksmingos.“

P&G sumažino išlaidas svetainėms, kuriose jų reklamas dažniau matydavo robotai – kompiuterių programos, imituojančios tikrų interneto platybėse naršančių žmonių veiklą, arba tinklalapiuose, kuriuose bendrovės prekių ženklai buvo reklamuojami šalia nepageidaujamo turinio tekstų.

52795
130817
52791