Emocijų ir paveiksliukų galia „Facebook“

Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Rinkodaros katedros tyrėja, pabrėžia, kad daugelis verslininkų, o kartu ir tyrėjų nagrinėdami komunikaciją socialiniuose tinkluose daugiausia dėmesio skiria turinio apibendrinimui ir vartotojų reakcijų analizei, tačiau neretai pamiršta pasigilinti smulkiau, kaip pasirinktas žinutės turinys, žodžiai ar jausminiai elementai daro įtaką vartotojų reakcijai.
Užsienio mokslininkų tyrimai, kuriuose buvo ieškoma skirtumų tarp tekstinių žinučių su grafiniais jaustukais, paveikslėliais ir be jų (t. y. vien tekstinių), rodo, kad turinys, kur naudojami piešinėliai, emocijų veidukai, skirtingi simboliai sukelia gerokai didesnę vartotojų reakciją ir yra emociškai stipresni.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai