2017-06-19 21:28

Emocijų ir paveiksliukų galia „Facebook“

Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Rinkodaros katedros tyrėja: „Žinutės, papildytos emociniais dirgikliais, sulaukia daugiau vartotojų įsitraukimo.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Rinkodaros katedros tyrėja: „Žinutės, papildytos emociniais dirgikliais, sulaukia daugiau vartotojų įsitraukimo.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekių ženklų neatsiejama komunikacijos dalimi jau senokai tapo socialiniai tinklai, tačiau ne visada verslai koja kojon žengia su technologijų milžinų teikiamomis galimybėmis ir jas panaudoja.

Eglė Vaičiukynaitė, Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto Rinkodaros katedros tyrėja, pabrėžia, kad daugelis verslininkų, o kartu ir tyrėjų nagrinėdami komunikaciją socialiniuose tinkluose daugiausia dėmesio skiria turinio apibendrinimui ir vartotojų reakcijų analizei, tačiau neretai pamiršta pasigilinti smulkiau, kaip pasirinktas žinutės turinys, žodžiai ar jausminiai elementai daro įtaką vartotojų reakcijai.

Užsienio mokslininkų tyrimai, kuriuose buvo ieškoma skirtumų tarp tekstinių žinučių su grafiniais jaustukais, paveikslėliais ir be jų (t. y. vien tekstinių), rodo, kad turinys, kur naudojami piešinėliai, emocijų veidukai, skirtingi simboliai sukelia gerokai didesnę vartotojų reakciją ir yra emociškai stipresni.

52795
130817
52791