Sėkmei reikia ir ambicijos: „Pigu.lt“ patarimai startuojantiems internete

Reklama publikuota: 2021-09-23
Raimondas Žilėnas, „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas: „Kartais pardavėjai tikisi, kad e. komercijoje viskas vyksta paprasčiau ar lengviau, bet čia galioja tie patys verslo principai, kaip visoje prekyboje“.
svg svg
Raimondas Žilėnas, „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas: „Kartais pardavėjai tikisi, kad e. komercijoje viskas vyksta paprasčiau ar lengviau, bet čia galioja tie patys verslo principai, kaip visoje prekyboje“.

Pandemija išryškino e. prekybos poreikį ir šis kanalas šiandien kaip niekad svarbus, tačiau jame galioja bendri prekybos principai, kurių verslas turėtų nepamiršti. Nebijoti planuoti ambicingai, pasidaryti namų darbus, investuoti į nuotraukas, prekių aprašymus, pristatymo greitį, patrauklias kainas ir naudotis atviromis galimybėmis – tai tik dalis patarimų, kuriais žengiantiems ar planuojantiems žengti į e. prekybą dalinasi „Pigu.lt“.

Didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“ priklausanti internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ jau antrus metus aktyviai veikia ir kaip vartai i e. prekybą kitiems verslams, ypač smulkiems ir vidutiniams. Raimondas Žilėnas, „Pigu.lt“ e. prekybos platformos vadovas, sako per karantiną norinčių prekiauti per „Pigu.lt“ pardavėjų srautas išaugo net keliais kartais. Per mėnesį bendrovė visose Baltijos šalyse sulaukia apie 300 norinčių prisijungti pardavėjų, tad svarbiausias komandos darbas yra užtikrinti, kad visi jie ne tik sklandžiai įsijungtų į procesą, bet ir pasiektų kuo geresnių rezultatų.

„Yra klientai, pardavėjai ir platforma, bet visi tarpusavyje yra taip susiję, kad be vieno sėkmės, nebus ir kitų. Jei nebus klientų, neturėsime kam parduoti, bet be pardavėjų nebūsime patrauklūs ir klientams. O mes, kaip platforma, investuojame, kad pritrauktume klientų ir padėtume partneriams dirbti sėkmingiau“, – sako R. Žilėnas.

Nauji sprendimai

Per vasarą „Pigu.lt“ įdiegė nemažai naujovių, kurios platformos pardavėjams jau leidžia dirbti paprasčiau ir lengviau. Pavyzdžiui, pardavėjams siūloma prekes ar dalį jų pristatyti ir laikyti „Pigu.lt“ sandėlyje, iš kurio šios keliauja tiesiai pas klientus visose Baltijos šalyse. Siūlyti tokią galimybę paskatino pačių platformos pardavėjų užklausos.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Tai labai reikšmingas palengvinimas, nes pardavėjams nuo pečių nukrenta daug paruošiamojo darbo. Nebereikia rūpintis likučio patvirtinimu, prekių suruošimu, pakavimu, išsiuntimu. Be to, taip prekė ir klientus pasiekia greičiau nei vežant iš pardavėjo per paskirstymo punktą. Visi žinome, koks svarbus klientams yra pristatymo greitis“, – sako R. Žilėnas.

Rugpjūtį „Pigu.lt“ taip pat įsidiegė populiarių e. prekybos platformų, tokių kaip WorldPress, OpenCart, PrestaShop ir kt. IT įskiepius. Taigi pardavėjai, kurie savo e. parduotuvėse jau naudojasi šiomis programomis, į „Pigu.lt“ gali integruotis kur kas paprasčiau ir lengviau. 

„Nuolat tobuliname ir rinkodaros procesus. Be visų veiksmų, kuriuos darome patys, pardavėjai dabar gali ir savarankiškai  platformos puslapiuose užsisakyti reklamines pozicijas, nusistatyti, kiek jie nori investuoti, kokias prekes reklamuoti. Tai suteikia pardavėjams daugiau laisvės, autonomiškumo ir galimybę lengvai valdyti savo rinkodaros planų įgyvendinimą“, – pasakoja R. Žilėnas.

Dar viena naujovė – galimybė per „Pigu.lt“ gauti finansavimą apyvartinėms lėšoms, kurių reikia norint plėsti asortimentą, didinti apimtis ar tiesiog sėkmingai išlipti iš laikinų pandemijos sunkumų. Tiesa, net ir diegiant naujus sprendimus bei tobulinant procesus, verslo sėkmė labai priklauso ir nuo pačių pardavėjų. Pasak R. Žilėno, vien įkelti prekę į vieną ar kitą platformą tikrai neužtenka, o net ir maži papildomi sprendimai gali prisidėti prie kur kas geresnių verslo rezultatų.

Būti drąsiems

„Kiekvienam naujam pardavimo kanalui reikia laiko ir resursų. Jei verslas ateina su viltimi, kad užteks sukelti prekes, nieko nedaryti, o jas tiesiog išpirks, tai, deja, bet taip nebūna. Reikia stebėti likučius, atnaujinti asortimentą, reguliuoti kainodarą. Sėkmei reikia ir trupučio ambicijos“, – pataria R. Žilėnas.

Pavyzdžiui, būna atvejų, kai net gana didelį asortimentą turintys pardavėjai į „Pigu.lt“ ateina su keliomis prekėmis, nes nori pabandyti. Bet, pasak R. Žilėno, viena koja bandyti neverta. Geriau jungtis pilnu pajėgumu ir stebėti, kaip prekėms sekasi, ką klientai įvertina. Taip pat verta drąsiai žengti į visas tris rinkas – Lietuvą, Latviją ir Estiją.

„Vienintelis skirtumas, ką pardavėjai turi papildomai padaryti kitose rinkose – pasirūpinti prekių aprašymų vertimais. Tai padaryti tikrai nėra sunku, o galimybės išsiplečia akimirksniu. Kitąmet „Pigu.lt“ žengs į Suomijos rinką, tad potencialių klientų ratas bus dar didesnis“, – pasakoja R. Žilėnas.

Aiškumas ir greitis

Dar vienas patarimas – atsakingai planuoti kainodarą ir nenuvertinti klientų, kurie, pasak R. Žilėno, šiandien tikrai tikrina ir lygina kainas. Parduodant brangiau nei rinkoje, gerų rezultatų tikėtis neverta. Kainos turi būti konkurencingos. Sėkmei koją pakišti gali ir pristatymo greitis, kuris e. prekyboje yra itin svarbus. Klientai jau ne tik ieško greitesnio pristatymo, bet yra linkę už tai net ir sumokėti daugiau. Jei pačiam pasirūpinti sparčiu kiekvienos prekės pristatymu yra sunku, galimybė laikyti prekes „Pigu.lt“ sandėlyje procesą leidžia gerokai paspartinti.

Nuotraukos ir prekių aprašymai – vis dar yra pagrindas, tad investuoti laiko ir jėgų į juos visada apsimoka. Ypač svarbu aprašymuose paminėti kuo daugiau svarbių prekės savybių, kad ieškantieji norimą daiktą lengvai surastų ir jis nepasimestų kitų prekių sraute.

„Kartais pardavėjai tikisi, kad e. komercijoje viskas vyksta paprasčiau ar lengviau. Bet čia galioja tie patys verslo principai, kaip visoje prekyboje. Reikia rūpintis procesais, klientais, konkurencingumu. Mūsų platforma tiesiog leidžia tai padaryti lengviau, paprasčiau, pasiekti kelias rinkas ir didesnius klientų srautus – sako R. Žilėnas. 

Dėmesys visiems verslams

„Pigu.lt“ e. platforma šiandien jungia labai įvairaus dydžio pardavėjus: nuo didelių, tarptautinių prekių ženklų, kurie „Pigu.lt“ renkasi kaip papildomą pardavimo kanalą, iki smulkių pardavėjų, kurie per platformą žengia pirmuosius žingsnius į e. komerciją. Pasak R. Žilėno, smulkiems ir vidutinio dydžio pardavėjams skiriamas itin didelis dėmesys, nes „Pigu.lt“ turimos žinios ir patirtis jiems gali padėti pasiekti visai kitą verslo lygį. Be to, prisijungti prie „Pigu.lt“ yra labai paprasta, nes visa komanda stengiasi suteikti kuo daugiau konsultacijų bei pagalbos, net ir specialių mokymų, kad pardavėjai sėkmingai startuotų ir pasiektų gerų rezultatų.

„Kiekvienam prisijungiančiam pardavėjui skiriame po asmeninį vadybininką, kuris lydi pardavėją po sutarties pasirašymo iki pirmųjų pardavimų, o ir vėliau konsultuoja iškylančiais klausimais. Matome, kad tokia pagalba ypač reikalinga e. prekyboje patirties neturintiems verslams ar smulkiems verslininkams, kur vienas žmogus dažnai yra ir direktorius, ir pardavimų vadybininkas, ir rinkodaros specialistas“, – sako R. Žilėnas.

„Pigu.lt“ patys organizuoja ir akcijas, rinkodaros kampanijas, prie kurių kviečia prisijungti pardavėjus. Šiems tereikia pateikti specialius pasiūlymus ir tai papildomai nieko nekainuoja. „Jei norisi didesnio matomumo, galima investuoti į papildomus rinkodaros veiksmus, tačiau ir be papildomų investicijų pardavėjai jau gali pasiekti labai daug, reikia tik pasistengti ir pasidaryti namų darbus“, – įsitikinęs R. Žilėnas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Inovacijos klientų aptarnavime – tik populiari tendencija ar reali nauda Verslo tribūna

Pardavimų procesas ir klientų aptarnavimas yra neatsiejamos bendro proceso dalys. Jei daug investuojama į...

Rethink! Business
2022.02.18
Aukšto našumo skaičiavimai apdoroja trilijonus duomenų, modeliuoja situacijas ir keičia klimato prognozes Verslo tribūna

Šiandien sunku prisiminti, kaip gyvenome be taksi, maisto užsakymo, interneto prekybos, navigacijos ir...

Rethink! Business
2022.01.04
Kontaktų centro ateitis – daugiau gylio, technologijų ir atsakymai į visus klientų klausimus Verslo tribūna

Ryšio su klientais palaikymui, jų problemų sprendimui ar žinių poreikiui tenkinti dirbantis telekomunikacijų...

Rethink! Business
2021.12.30
ES parama laikotarpio pabaigoje spurtavo: paskutinės priemonės – rekordiškai populiarios Verslo tribūna 1

2021-ųjų pabaiga ir viso 2014-2020 m. ES finansavimo laikotarpio pabaiga tapo išskirtine Lietuvos verslo...

Rethink! Business
2021.12.23
Teisininkas: kalėdinių dovanų sąvokos baudžiamajame kodekse nėra Verslo tribūna 1

Visiškai nesvarbu, kokios vertės verslo dovana jau suplanavote pasveikinti partnerius, institucijų atstovus...

Rethink! Business
2021.12.15
„Pigu.lt“ mokymų programa įsibėgėja: naudingų žinių suteikia ir patyrusiems, ir pradedantiems e. prekybą Verslo tribūna

Spalį pradėję naują nemokamą mokymų ciklą „Learning Fridays“, skirtą visiems, besidomintiems e. prekybos...

Rethink! Business
2021.12.02
Sparti automatizacija: „Pienas LT“ popierinius važtaraščius keičia elektroniniais Verslo tribūna

Spartėjanti aplinka šiandien sunkiai dera su ranka pildomais važtaraščiais. Kuo greičiau ir „neskausmingiau“...

Rethink! Business
2021.11.26
Personalo valdymo ekspertė: „Pandemija mus išmokė lankstumo“ Verslo tribūna

Darbuotojai – kiekvienos įmonės didžiausias turtas ir drauge iššūkis. Pokyčiai darbo aplinkoje, personalo...

Rethink! Business
2021.11.22
„Tele2” kontaktų centras: nuotolinis darbas, pelnas ir komanda, kuri griauna mitus Verslo tribūna 4

Klientų užklausų valdymą į savo rankas perėmęs mobiliojo ryšio operatorius „Tele2” šį rudenį įkūrė trečią...

Rethink! Business
2021.11.18
Teisininkas: naujų rizikų valdymas turi nugulti į verslo sutartis Verslo tribūna

Nuo energetinės krizės Kinijoje, iki žaliavų kainų šuolio ar net darbuotojų trūkumo Lietuvoje – rizikų, dėl...

Rethink! Business
2021.11.17
Kontaktų centro pokyčiai: išeitis – empatiškas pokalbių robotas Verslo tribūna

Neseniai atliktas naujas tyrimas atskleidė ne itin džiuginančią žinią – per pandemiją smuko klientų...

Rethink! Business
2021.11.09
„Kūrybiniai čekiai“ suteikė įmonėms paspirtį popandeminiam atsigavimui    Verslo tribūna

Šiemet liepą-rugpjūtį vykęs kvietimas teikti paraiškas ES finansavimui pagal priemonę „Kūrybiniai čekiai...

Rethink! Business
2021.10.21
Verslo istorijos: galėjo užkalti duris, bet atrado e. prekybą   Verslo tribūna

Karantino ribojimai smulkiam ir vidutiniam prekybos verslui, ypač prekiaujantiems fizinėse parduotuvėse,...

Rethink! Business
2021.10.21
Tiekimo ekspertas: buvo svarbu efektyvumas, dabar – tvarumas Verslo tribūna

Vieni didžiausių pokyčių, kuriuos pastarosios krizinės situacijos, vyksta tiekimo grandinėse, ypač gabenant...

Rethink! Business
2021.10.19
Startuoja „Pigu“ e. prekybos mokymai „Learning Fridays“ Verslo tribūna

E. prekybos platforma „Pigu“ pradeda mokymų ciklą, skirtą visiems, besidomintiems e. prekybos galimybėmis.

Rethink! Business
2021.10.18
Sveikatos duomenų rebusas: slėpti ar nesibaiminti? Verslo tribūna 1

Europos Sąjungoje 2018 m. įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR) visuomenė pradėjo akyliau...

Rethink! Business
2021.10.13
Verslo projektų valdymo ekspertas: Tai neišvengiamai susiję su rizikom ir skeletais spintoje Verslo tribūna

Projektas versle – kai kuri kažką nauja ir ankstesnė patirtis nelabai gali padėti, sako bendrovės  „Mažeika...

Rethink! Business
2021.10.07
Ką CEO gali pažadėti 2022 metais? Verslo tribūna

Pandeminis laikotarpis analitikus skatina ieškoti paralelių su praeitimi, ir nėra staigmena, kad prisimenama...

Rethink! Business
2021.09.23
Sėkmei reikia ir ambicijos: „Pigu.lt“ patarimai startuojantiems internete Verslo tribūna

Pandemija išryškino e. prekybos poreikį ir šis kanalas šiandien kaip niekad svarbus, tačiau jame galioja...

Rethink! Business
2021.09.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku