2020-03-08 17:30

Ar robotas yra geras pardavėjas?

Robotai būtų neblogi pardavėjai, jeigu išmanytų žmonių psichologiją. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Robotai būtų neblogi pardavėjai, jeigu išmanytų žmonių psichologiją. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Sveiki, Neriau, esu Martynas iš LabaiMandrosKompanijos – teikiame šiuolaikišką ir skaitmenizuotą blablabla. Mumis pasitiki tokios įmonės kaip TurboKompanija, KietaFirma, SuperMuziejus.

Mūsų online platforma palengvina blablabla ir suteikia galimybę blablaba, blablabla. Su LabaiMandraKompanija taupote pinigus, nebelieka blablabla ir nebereikia blablabla :) Gal galime pasikalbėti telefonu? Pabandytume rasti būdų, kaip LabaiMandraKompanija galėtų būti naudinga ir jums.“

Štai tokį laišką man persiuntė kolegė, administruojanti mano elektroninio pašto dėžutę. Panašių laiškų, kaip ir kiekvienas vadovas, sulaukiu tikrai nemažai. Ir dauguma jų gana greitai keliauja į virtualią šiukšliadėžę, o siuntėjo adresas papildo šiukšlintojų sąrašą. Kiti to siuntėjo laiškai keliauja tiesiai į šiukšliadėžę. Šis laiškas irgi būtų nukeliavęs tuo pačiu maršrutu, jei nebūčiau apie tą įmonę kažkur girdėjęs kaip apie labai inovatyvią. Bet net ir itin inovatyvios bendrovės nepasaugotos nuo įprastų, klasikinių pardavimo proceso klaidų.

52795
130817
52791