2015-10-21 09:00

Suprato, kad įsikibti į prekės ženklą neverta

Gintautas Gylys, UAB „Gamtos namai“ direktorius ir vienas iš stambiausių akcininkų: „Mūsų didžiausia klaida, kad per ilgai mėginome išlaikyti savo prekės ženklus ir įsikibę laikėmės brangios ir neefektyvios tradicinės rinkodaros.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gintautas Gylys, UAB „Gamtos namai“ direktorius ir vienas iš stambiausių akcininkų: „Mūsų didžiausia klaida, kad per ilgai mėginome išlaikyti savo prekės ženklus ir įsikibę laikėmės brangios ir neefektyvios tradicinės rinkodaros.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Maisto papildus gaminanti UAB „Gamtos namai“ pertvarkė pardavimų sistemą – šiemet sumažino savo prekės ženklų skaičių ir daugiau produktų pagal užsakymą tiekia vaistinių tinklams.

Keistis bendrovę privertė tai, kad Lietuvoje dominuoja keli vaistinių tinklai, o pardavimai Rytuose dėl politinių peripetijų ir tenykščių valiutų nuvertėjimo smuko kelis kartus. Įmonių grupės (gamyba ir pardavimais užsiima ir UAB „Biosola“ ir UAB „Grida“) metinės pajamos krito nuo 4 mln. Eur iki 2 mln. Eur.

„Lietuvoje dominuoja keli dideli prekybos tinklai. Mes sumažinome savo asortimentą ir pagal užsakymą gaminame jiems. Kartu nereikia investuoti į rinkodarą“, – apie pasikeitusią strategiją ir prisitaikymą prie rinkos pasakoja Gintautas Gylys, UAB „Gamtos namai“ direktorius ir vienas iš stambiausių akcininkų.

52795
130817
52791