2015-06-23 09:00

Atrado prilygstantį „Airbnb“ ir „Uber“

Reda Štarė, „Plate Culture“ įkūrėja, sako, kad keliautojai ieškodami užsienyje pavalgyti ims intuityviai rinktis „Plate Culture“, kai sistema turės užtektinai vietos vartotojų.
Juditos Grigelytės nuotr.
Reda Štarė, „Plate Culture“ įkūrėja, sako, kad keliautojai ieškodami užsienyje pavalgyti ims intuityviai rinktis „Plate Culture“, kai sistema turės užtektinai vietos vartotojų. Juditos Grigelytės nuotr.
Patikėjusi jauno verslo „Plate Culture“ idėja leisti keliautojams iš anksto užsisakyti vakarienę, ruošiamą vietos gyventojų, ir valgyti ją jų namuose, bendrovė „Practica Capital“, valdanti kelis rizikos kapitalo fondus, skyrė pradedantiesiems 200.000 Eur investiciją.

Investuotojus pirmiausia sužavėjo jauno verslo idėja. Pasak jų, panašią mintį, tik skirtingose srityse, gvildena ir būsto privačiuose namuose nuomos kompanija „Airbnb“, ir taksi paslaugas teikiantis „Uber“.

„Maistui pritaikytos globalios platformos dar nebuvo, tad pamanėme, kad ši pakeistų įpročius ir keliaujantys žmonės eitų valgyti į vietos gyventojų namus. Be to, investuoti paskatino ir nemažą įdirbį turinti komanda“, – sako Donatas Keras, „Practica Capital“ partneris.

52795
130817
52791