„Sanitex“ siekia įsigyti maisto didmenininką „Dreigsą“
„Sanitex“ prašymą įsigyti 100% „Dreigso“ akcijų Konkurencijos taryba gavo lapkritį.
Anot jos, „Sanitex“ Lietuvoje siūlo bakalėjos prekes („Santa Maria“, „Knorr“, „Bionaturalis“, „Bonduelle“, „Galinta“, „Skanėja“) didmeninėje ir viešbučių, kavinių, restoranų rinkose, kurias įsigyja iš vietinių tarpininkų arba importuoja iš trečiųjų šalių gamintojų ar didmenininkų.
„Dreigsas“ taip pat platina bakalėjos produktus („Aji“, „Kikkoman“, „Jade bridge“) tose pat segmentuose.
Beveik 30 m. veikiančios Vilniaus įmonės pajamos pernai augo 14% iki 6,5 mln. Eur, grynasis pelnas smuko 19%.
Įmonę netiesiogiai, per „Pirmą investiciją“ kontroliuoja bendrovės direktorius Virginijus Majorovas.
„Sanitex“ konsoliduotos pajamos pernai augo 9,8% iki 1,651 mlrd. Eur.