2025-02-05 15:14

„Pigu“ asortimentas šoktelėjo dukart: įsileidus kinų prekeivius, kontrolė slysta iš rankų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per vos daugiau nei metus e. platformos „Pigu“ prekių pasiūla išaugo dvigubai: nuo 3 mln. iki 6,14 mln. Šis sprendimas, kaip pripažįsta ir prekybininkė, turi ne tik pranašumų – sukontroliuoti, kad iš tolimos šalies keliaujanti siunta pasiektų gavėją, gali būti sudėtinga. Tokia prekybos strategija, kai platforma nežino, kada tiksliai bus pristatyta prekė, už kurią jau paimti kliento pinigai, mažina pasitikėjimą ir yra itin rizikinga, sako ekspertai.

Didžiausia šalyje e. prekybos platforma, apimanti platų ne maisto prekių asortimentą, jau kurį laiką sprendžia ne vieną galvosūkį. Sudėtingą verslo situaciją rodo gilus nuostolis, vadovybės kaita, kai kurie rizikingi eksperimentai. 

Tai, kad praėjusią savaitę Dariuszas Wcislo, „Pigu“ generalinis direktorius, paliko įmonę, VŽ patvirtino trys nesusiję šaltiniai, tačiau Registrų centre informacijos apie vadovo pasikeitimą kol kas nėra, o įmonė šio fakto nei paneigia, nei jį patvirtina.

52795
130817
52791