2024-11-08 13:05

Didžiausios platformos Europoje: pirma, bet silpnesnė „Amazon“, įsitvirtina kinai, lietuviškoji „Vinted“

Tarpvalstybinės prekybos apimtis 2025 m. gali siekti 364,3 mlrd. Eur – augtų 11%

„Imago Images“ / „Scanpix“ nuotr.
„Imago Images“ / „Scanpix“ nuotr.
Kinijos mažmenininkų e. pardavimai Europoje auga vis sparčiau, ir nors „Amazon“ išlieka didžiausia platforma regione, jau galima konstatuoti, kad kita laimėtoja yra Kinija, rodo naujausias tarpvalstybinės prekybos spartinimo bendrovės „CBCommerce“ tyrimas. Aukštą šeštą poziciją dešimtuke užima lietuvių įkurta platforma „Vinted“.

2024 m. europiečiai internetu tarpvalstybiniu mastu įsigis prekių už 326 mlrd. Eur, įvertinusi realius prieinamus prekybos duomenis ir pridėdama savo prognozę, reziumuoja penktus metus tokią ataskaitą rengianti „CBCommerce“.

Iš šios sumos 225 mlrd. Eur, arba 69%, jie išleis e. prekyvietėse. Šimto didžiausių platformų bendra apyvarta sieks 197 mlrd. Eur ir, palyginti su 2023 m., išaugs 39,3%.

52795
130817
52791