2024-11-05 10:14

Kinijos e. platformos „Shein“ pardavimai Europoje šoktelėjo 68%

Sisipho Skweyiya („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Sisipho Skweyiya („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Kinijos e. prekybos platformos „Shein“ Airijoje registruotos įmonės „Infinite Styles Ecommerce Co“ pardavimai 2023 m. siekė 7,684 mlrd. Eur ir buvo 68% didesni nei 2022 m., kai jie sudarė 4,582 mlrd. Eur, apžvelgdamas pirmadienį pateiktą finansinę ataskaitą praneša naujienų agentūra „Reuters“.

Bendrovės pelnas po mokesčių lyginamuoju laikotarpiu išaugo daugiau nei dvigubai – nuo 45,8 mln. Eur 2022 m. iki 99,5 mln. Eur 2023 m.

Ataskaitoje nenurodoma, kurių šalių pardavimo pajamos įtrauktos į šią Airijos bendrovės pateiktą finansinę ataskaitą, o „Reuters“ pasiteiravus „Shein“ atstovo spaudai, jis šios informacijos nepateikė.

Ataskaitoje nurodoma, kad bendrovė turi patronuojamųjų įmonių Belgijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje ir Lenkijoje.

Greitosios mados mažmenininkė „Shein“ sparčiai auga Europoje ir Jungtinėje Karalystėje.

Šiuo metu greitosios mados sektorių spaudžia nemažai iššūkių, kurių centre – Kinijos e. prekybos įmonių, tarp jų ir „Shein“, konkurencija.

Europos prekybininkus vienijanti tarptautinė asociacija „EuroCommerce“ reikalauja, kad institucijos užtikrintų sąžiningą konkurenciją bendrijos erdvėje. Dabar, anot spalio pabaigoje išplatinto pareiškimo, daugelis sparčiai augančių trečiųjų šalių mažmenininkų ir prekyviečių nesilaiko Europos taisyklių dėl produktų saugos ir vartotojų apsaugos.

Dėl reikalavimų neatitinkančių produktų ir klaidinančių pasiūlymų antplūdžio kyla pavojus vartotojų apsaugai, o ES įsikūrusiems mažmenininkams, kurie turi laikytis aukštų standartų ir padengti su atitiktimi susijusias išlaidas, sudaromos nevienodos sąlygos. 

Pasak „EuroCommerce“, labiausiai neramina situacija žaislų, kosmetikos, tekstilės, avalynės ir elektronikos segmentuose. Turint omenyje, kad ES reikia didinti savo konkurencingumą, tokia situacija yra netoleruotina, teigiama pranešime.

52795
130817
52791