„Michelin“ gidas, pradėjęs teikti „raktus“ viešbučiams, praskleidė, kaip uždirba pinigus
„Michelin“ tikisi, kad atvirai pasakodamas apie tai, kaip uždirba pinigus, gidas gali sustiprinti savo, kaip sąžiningos organizacijos įvaizdį. Kol dar ne per vėlu

Pirmąsias Europos viešbučių rekomendacijas „Michelin“ gidas pateikė 1920 m., o vos prieš 5-erius metus ėmėsi atnaujinti „visapusišką viešbučių atranką“ ir šiemet įteikė pirmuosius raktus. Kaip aiškina „guide.michelin.com“, atrinkę tūkstančius viešbučių visame pasaulyje, „ekspertai turi privilegiją“ iš jų išskirti crème de la crème – pačius geriausius.
Viešbučiai vertinami pagal penkis kriterijus: architektūrą ir interjero dizainą, viešbučio charakterį, aptarnavimo kokybę, patirties ir kainos santykį bei indėlį į vietos bendruomenę. Suteikiami trys rakteliai reiškia „nepaprastą viešnagę“, du – „išskirtinę“, vienas – „labai ypatingą“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai