Kitąmet prekybininkai tikisi vartojimo proveržio, bet konkurencija ribos pelno augimą
Prekybos sektoriaus lūkesčiai 2026 m. – optimistiški
Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki Lietuvos“ generalinė direktorė, akcentuoja, kad konkurencinė aplinka mažmenoje keičiasi kiekvienais metais: vieni atnaujina prekių ženklą, kiti – savininkus, vienų rinkos dalis auga, kitų – traukiasi. Ši dinamika yra nuolatinė, todėl, norint užtikrinti tvarų verslo augimą, svarbu prisitaikyti prie nuolat kintančios konkurencinės aplinkos.
„Iššūkių gali būti daug ir įvairių, – neatmeta vadovė, vertindama 2026 m. perspektyvą. – Nuo galimos infliacijos, augančių kaštų iki geopolitinės situacijos paaštrėjimo. Kiekvienais metais gali kilti netikėtų iššūkių, tačiau tinkamas pasiruošimas, greita reakcija ir gebėjimas prisitaikyti padeda juos sėkmingai įveikti.“
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai