Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2025-10-13 05:45

Kitąmet prekybininkai tikisi vartojimo proveržio, bet konkurencija ribos pelno augimą

Prekybos sektoriaus lūkesčiai 2026 m. – optimistiški

Prekybos įmonių vadovai. Iš kairės: D. Dundulis, N. Kvietkauskaitė, J. Juodzevičienė, S. Bendorius, K. Veštortienė, V. Lukoševičius, J. Bivainytė. VŽ koliažas
Prekybos įmonių vadovai. Iš kairės: D. Dundulis, N. Kvietkauskaitė, J. Juodzevičienė, S. Bendorius, K. Veštortienė, V. Lukoševičius, J. Bivainytė. VŽ koliažas
Spartesnis ekonomikos augimas, kilsianti namų ūkių perkamoji galia ir didėsiantis pinigų kiekis rinkoje leis gyventojams laisviau ir daugiau išleisti perkant įvairias prekes. Tai, ko gera, darys teigiamą įtaką prekybos sektoriaus verslams. Atitinkamai gana optimistiškai į naują laikotarpį žvelgia ir šio sektoriaus atstovai.

Nijolė Kvietkauskaitė, „Iki Lietuvos“ generalinė direktorė, akcentuoja, kad konkurencinė aplinka mažmenoje keičiasi kiekvienais metais: vieni atnaujina prekių ženklą, kiti – savininkus, vienų rinkos dalis auga, kitų – traukiasi. Ši dinamika yra nuolatinė, todėl, norint užtikrinti tvarų verslo augimą, svarbu prisitaikyti prie nuolat kintančios konkurencinės aplinkos.

„Iššūkių gali būti daug ir įvairių, – neatmeta vadovė, vertindama 2026 m. perspektyvą. – Nuo galimos infliacijos, augančių kaštų iki geopolitinės situacijos paaštrėjimo. Kiekvienais metais gali kilti netikėtų iššūkių, tačiau tinkamas pasiruošimas, greita reakcija ir gebėjimas prisitaikyti padeda juos sėkmingai įveikti.“

52795
130817
52791